پایان لیگ دسته یک رشته تپانچه بادی بانوان در منطقه یک

مسابقات لیگ دسته یک رشته تپانچه بادی بانوان در منطقه یک با قهرمانی هیأت تیراندازی همدان و نائب قهرمانی پالایش نفت امام خمینی شازند به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی هیأت تیراندازی استان قم، هفته چهارم و پنجم «پایانی» شانزدهمین دوره لیگ دسته یک تپانچه بانوان در منطقه یک در روزهای  پنج شنبه و جمعه ۵ و ۶ بهمن‌ماه در باشگاه شهید مهدی زین الدین قم برگزار شد، ۵ تیم پالایش نفت امام خمینی شازند، باشگاه تیراندازی شهید مهدی زین الدین قم، کوثرهوافضا سپاه، هیأت همدان و آرس  با هم به رقایت پرداختند.

 پس از پنج هفته رقابت تیم هیأت تیراندازی همدان مقام اول، تیم پالایش نفت امام خمینی شازند مقام دوم و تیم کوثر هوافضا سپاه مقام سوم این دوره از رقابت ها را کسب نمودند.

همچنین در بخش انفرادی این رقابت‌ها محدثه کلهر تیرانداز تیم هیأت همدان مقام اول ، فاطمه احمدی و محبوبه محمدیان تیراندازان کوثر هوافضا سپاه به ترتیب  مقام دوم و مقام سوم این دوره از رقابتها را از آن خود نمودند.

 قضاوت این دوره از رقابت‌ها برعهده آقای رضا ملک محمدی، خانم فاضله فاضلی نژاد و آقای حسن مهره‌ساز بود.

 مسابقات لیگ دسته یک تپانچه بانوان در منطقه یک از آذرماه لغایت بهمن ماه به مدت 5 هفته به میزبانی و مدیریت هیأت تیراندازی استان قم برگزار خواهد گردید.

گفتنی است در پایان هفته چهارم این رقابتها به مناسبت میلاد حضرت علی مراسم جشن و مولودی خوانی با حضور ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها در سال مسابقات برگزار گردید.

 

  • 09:20
  • 1402/11/16
  • 927