یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

حیدری: استان چهارمحال‌ و بختیاری باید یکی از قطب‌های تیراندازی کشور شود

مسابقات اهداف پروازی اعضای شورای اسلامی استان و شهر شهرکرد هم زمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی چهارمحال و بختیاری، مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی اعضای شورای اسلامی استان و شهر شهرکرد هم زمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر و با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شهرکرد و اعضای شورای اسلامی استان در سایت اهداف پروازی شهرکرد برگزار شد.

همچنین در حاشیه برگزاری این مسابقات رئیس هیئت تیراندازی استان نشستی را با اعضای شورای اسلامی شهرکرد برگزار کردند.

وی با اشاره به اینکه رشته تیراندازی رشته‌ای مفرح و شادی‌بخش و مورد تأکید ائمه معصومین و بزرگان دین است، افزود: شوراهای شهر این رشته را حمایت کنند و این موضوع برای استانی که مردم آن با تیراندازی آشنایی دیرینه دارند، لزوم توجه بیشتر به این رشته ورزشی را نشان می‌دهد.

یوسف حیدری افزود: استان از لحاظ تیراندازی می بایست یکی از قطب های تیراندازی کشور شود. این استان دارای یکی از بهترین سایت های اهداف پروازی است.

مصطفی حیدری، رییس شورا، ایجاد فضای مناسب برای ورزش تیراندازی در مرکز استان را ضروری دانست و قول مساعدت جهت رفع مشکلات این ورزش را داد.

مسابقات تیراندازی و نشست رئیس هیئت تیراندازی استان با رئیس و اعضای شورای اسلامی استان و شهر شهرکرد با حضور مدیر کل ورزش جوانان،، معاون توسعه و پشتیبانی ورزش و جوانان ، مسئول بسیج ورزشکاران وجمعی از پیشکسوتان این رشته سوم خرداد در سایت اهداف پروازی شهرکر برگزار شد.