یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

معرفی نفرات برتر رقابت‌های سه‌گانه تیراندازی کشوری در شیراز

اولین دوره رقابت‌های سه‌گانه تیراندازی کشوری به همت هیات تیراندازی استان فارس در شیراز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان فارس، اولین دوره از مسابقات سه گانه تیراندازی کشوری در شیراز به پایان رسید. این رقابت ها از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۲ خرداد ماه به ابتکار هیات تیراندازی استان فارس و همکاری ارتش در میدان تیر اکبرآباد شیراز برای اولین بار در کشور پس از سه روز رقابت با شرکت ۱۰۴ تیرانداز از سراسر استان و کشور برگزار شد و نفرات برتر مسابقات مشخص شدند.

نتایج این مسابقات به شرح زیر است:

1- محمود کریمی از لامرد فارس

2- مهدی ابونصری از کازرون فارس

3- محمد حسین علی آبادی از شیراز

4- عبدالرسول رحیمی لامرد فارس

5- علی حیدری لامرد فارس

6- حامد طالبانپور بیات از نظام مهندسی فارس

جایزه نفر اول مسابقات یک قبضه سلاح دو لول سوار ورزشی بود و به نفرات برتر حکم و جوایز نفیس نقدی از طرف هیئت فارس و اسپانسر مسابقات ساچمه بیژن اهداء شد.

از نکات قابل توجه این رویداد مهم ورزشی حضور مقامات مختلف استانی در محل برگزاری مسابقات بود که از نزدیک شاهد رقابت شرکت کنندگان و ورزشکاران بودند.

سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس، امیر رضایی، ارشد نظامی ارتش در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد،  دکتر مصطفی بحرینی، دادستان شیراز، دکتر شکوهی، سرپرست اداره ورزش و جوانان استان، مهندس شیرزاد، مدیر کل اداره محیط زیست استان، دکتر کیانی،عضو شورای شهر شیراز، و مقامات محترم شهرداری شیراز از جمله مهمانان حاضر در این مسابقات بودند.

 سرهنگ عبدالله نیکبختی، معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی ساها، سرهنگ دلاور پور، جانشین مرکز علوم و فنون پیاده ارتش، دکتر خداجو، رئیس اداره ورزش و جوانان شیراز نیز ار دیگر مهمانان حاضر بودند.

در مراسم اختتامیه مهدیزاده، رئیس  هیات تیراندازی فارس ضمن تشکر از حضور مسئولین، مدعوین و استقبال ورزشکاران فارس و کشور ضمن بیان نکاتی درخصوص رشته تیراندازی، تاکید دین مبین اسلام و تاثیر آن بر جامعه به پتانسیل استان فارس و حضور همیشگی تیراندازان استان در سطح تیم ملی اشاره کرد و خواستار حمایت های بیشتر مسئولین شد تا از تمامی توان و استعدادهای موجود در استان استفاده گردد.

شایان ذکر است این مسابقات با حضور ۱۷ داور و کمیته های تخصصی و کادر اجرایی هیئت استان فارس برگزار گردید.