یکشنبه نهم اردیبهشت ماه
به مناسبت گرامیداشت شهید مرزبان محمد مهدی احمدی صورت گرفت؛

برگزاری مسابقات آزاد و انتخابی تیم تیراندازی استان خراسان شمالی

مسابقات آزاد و انتخابی تیم تیراندازی استان خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرزبان محمد مهدی احمدی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان خراسان شمالی، به همت هیات تیراندازی خراسان شمالی، مسابقات آزاد و انتخابی تیم استان به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرزبان محمد مهدی احمدی، امروز ۲۵ خرداد در ۱۰ راند و با حضور ۱۰۰ نفر از تیراندازان در سالن تیراندازی شهرستان بجنورد برگزار شد.

در این مسابقات تیراندازان در دو رشته تفنگ و تپانچه و در دو بخش آقایان و بانوان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در رشته تپانچه بانوان، سحر همتیان با امتیاز ۲۷۲ بر سکوی نخست ایستاد، نسرین موحدی  با امتیاز ۲۶۷  و مریم مبشریان با امتیاز ۲۶۴ به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در تپانچه آقایان، مهدی فرجی با امتیاز ۲۷۸عنوان قهرمانی را تصاحب کرد، محمد فریدی با امتیاز ۲۷۲ دوم شد و رضا درتومی با ۲۶۷ سومی را به دست آورد.

در رشته تفنگ بانوان، مژگان خادمی با کسب امتیاز ۲۷۰ بر سکوی قهرمانی ایستاد. عسل عطری با امتیاز ۲۵۸ دوم شد و بیتا غلامپور  با ۲۵۸ در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رشته تفنگ آقایان، امین نامجو با امتیاز ۲۵۹  اول شد امید محتسب با رکورد ۲۵۸ دوم و محمدحسین محمدی با امتیاز ۲۵۷ سوم شدند.