یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

حضور ۱۲ ورزشکار مازندرانی در رکورد‌گیری تیم‌های ملی تیراندازی

سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران گفت: مسابقات رکورد‌گیری تیم‌های ملی تیراندازی همزمان با عید قربان در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی هیات تیراندازی مازندران، دکتر علی‌مصطفی رجبی اظهار کرد: بنا به لیست اعلام شده از سوی فدراسیون تیراندازی، ۱۲ تیرانداز مازندرانی در این رکوردگیری حضور خواهند داشت.

 

وی افزود: این رکوردگیری بنا به درخواست سر‌مربیان تیم‌های ملی، بین ورزشکاران برتر سال جاری در ماده تفنگ و تپانچه بادی برگزار می‌شود.

 

سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران با اشاره به اینکه این مسابقات به منظور تعمیم و ایجاد رقابت بین ورزشکاران انجام خواهد شد، یادآور شد: این رکوردگیری ۸ تیر ماه در تفنگ و تپانچه بانوان و ۹ تیرماه در تفنگ و تپانچه آقایان برگزار می‌شود.

 

رجبی گفت: هانیه رستمیان، مریم مسلط، شیدا سلطانی فر، آتوسا رضایی و مهدیسا برزگر در بخش تپانچه بانوان و سیده نگین حسینی، کیمیا نجفی، سیده مهنا سیدپور و ماهک مسلمی در بخش تفنگ بانوان به این مسابقات دعوت شدند.

 

وی افزود: همچنین سید میلاد اوصیالقب و علی اصغر شیری در بخش تپانچه آقایان و مازیار ملکی در بخش تفنگ آقایان در این رکوردگیری حضور خواهند داشت.

 

سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران خاطرنشان کرد: تمامی متقاضیان شرکت در رقابت‌ها که نام‌شان اعلام شده است باید از ۳۰ خرداد لغایت ۲ تیرماه با مراجعه به سامانه ملی تیراندازی به آدرس regirissf.ir نسبت به قطعی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.