یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

تاریخ برگزاری مرحله دوم مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه اعلام شد

مرحله دوم مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه در تاریخ 19 لغایت 20 تیر ماه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، به اطلاع علاقه مندان تیراندازی می رساند مرحله دوم مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه مقرر است در تاریخ 19 لغایت 20 تیرماه در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردد.

ثبت نام مرحله دوم مسابقات آزاد  از ساعت 23 و 59 دقیقه تاریخ 11 تیرماه آغاز می‌شود و ورزشکارن می‌توانند در ساعت و تاریخ اعلام شده به سامانه ملی تیراندازی مراجعه و نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام نمایند.

لازم بذکر است ورزشکارانی که برای شرکت در مسابقات رکورد گیری تیم ملی ثبت نام کرده بودند ثبت نام آنها به قوت خود پایدار می‌باشد و در صورتی که تمایل به شرکت در مسابقات را ندارند می‌توانند با برقراری ارتباط تلفنی با شماره 02144739203 کمیته مسابقات نسبت به مسترد کردن ثبت نام قبلی اقدام نمایند.

ضمنا مسابقات آقایان (تفنگ و تپانچه) در روز دوشنبه 19 تیر ماه و مسابقات بانوان (تفنگ و تپانچه) در روز سه‌شنبه 20 تیرماه برگزار خواهد شد و با توجه به محدودیت زمانی و فشردگی برنامه مسابقات در تمامی ماده‌ها، برگزاری یک فینال بین برترین‌های رنکینگ مقدماتی برگزار خواهد شد و در رده سنی جوانان و نوجوانان رنکینگ بر اساس نمره مقدماتی اعلام خواهد شد.

 

اطلاعات تکمیلی را در فایل‌ پیوست مشاهده کنید.