شنبه هشتم اردیبهشت ماه

پایگاه اطلاع‌رسانی هیات تیراندازی مازندران راه‌اندازی شد

سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران از راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی این هیات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی مازندران، دکتر علی‌مصطفی رجبی اظهار کرد: اطلاع‌رسانی در تمام ابعاد و شئونات زندگی امروزی مهم و اثرگذار بوده و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: در دنیای امروز که اخبار با سرعت بالایی منعکس و منتشر می‌شوند برای جا نماندن از عرصه اطلاع‌رسانی باید هوشیار و به‌روز بود و از تمام ابزارهای لازم بهره گرفت.

سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران ادامه داد: در همین راستا با شروع‌بکار دکتر بهروز اسکندرنیا سرپرست هیات تیراندازی مازندران و حمایتهای بی‌دریغ‌شان، بدنبال تحول در اطلاع‌رسانی در این هیات بودیم و راه‌اندازی پایگاه خبری را کلید زدیم‌.

رجبی خاطرنشان کرد: به میمنت عید بزرگِ بندگی و عبادت، عید سعید قربان و با تلاش دو ماهه مسئولین اجرایی هیات، سرانجام این خواسته به‌حق اهالی تیراندازی به واقعیت پیوست و هیات تیراندازی مازندران صاحب سایت مستقل و مجزایی برای انعکاس اخبار، فعالیت‌ها، پیشنهادات و انتقادات شد.

وی افزود: از این پس علاقمندان به ورزش تیراندازی می توانند از درگاه https://issf-mazand.ir اخبار هیات تیراندازی مازندران را دنبال کنند.

رجبی اضافه کرد: این پایگاه اطلاع‌رسانی دارای درگاه اینترنتی و سامانه پرداخت خدمات است و کلیه تراکنش های مالی از طریق این درگاه صورت خواهد گرفت.

وی یادآور شد: هیات تیراندازی مازندران از معدود هیات‌های استانی در سطح کشور است که دارای یک پایگاه خبری مستقل شده است.

سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران خاطرنشان کرد: منتظر پیشنهادات و انتقادات علاقمندان تیراندازی استان مازندران در این رسانه هستیم و امید آن داریم با پویایی و تحول در عرصه اطلاع‌رسانی، روزهای پُرفروغی را برای مازندران سرسبز رقم بزنیم.