یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

بازدید نایب رئیس و رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک از اردوی تیراندازان

نایب رئیس و رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک از اردوی تیراندازان در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مهین فرهادی‌زاد، نایب رئیس و محسن بیرانوند، سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک صبح امروز، شنبه، ۱۷ تیر ماه از اردوی تیم ملی تپانچه بازدید کرد.

 

مهدی مبینی، دبیر کل، کبری غیاثی، نایب رئیس حمیدرضا شیرازی، مسئول دفتر حوزه رياست، ناصر رسولی، محمد همتی، احسان امینیان و علی گداری نیز در این دیدار حضور داشتند.

 

مهدی مبینی در این بازدید گفت: در ابتدا باید حضور مسئولین کمیته ملی المپیک را خیر مقدم عرض کنم. محسن نصر اصفهانی با توجه به عملکرد تیم ملی تپانچه مدرک A مربی گری را دريافت کرد که به او تبریک می گویم و امیدوارم این روند برای همه مربیان ادامه داشته باشد.

 

وی در ادامه افزود: کمیته ملی المپیک پس از هر بازدید به فدراسیون کمک کرده است اما این رشته پر هزینه است. ما سه رویداد مهم داریم. اول یونیورسیاد که باید فشنگ و ساچمه فراهم شود. بعد از آن بلافاصله عازم مسابقات قهرمانی جهان در باکو خواهند شد و ۴ میلیارد هزینه این اعزام است و مهم ترین رویداد ماست چون توزیع سهمیه انجام می شود و از بازی‌های آسیایی مهم تر است.

 

دبیر کل فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: بعد از باکو بازی‌‌های آسیایی را در پیش داریم و سپس راهی کره‌جنوبی می شویم که براورد ما برای این اعزام هم ۴ میلیارد تومان است. بعد از آن نیز مسابقات قهرمانی‌ آسیا و توزیع سهمیه المپیک در اندونزی را در پیش داریم. اگر قرار است اعتباری داده شود باید الان انجام شود و بعدا دیر است.

 

وی عنوان کرد: برای بازی‌های آسیایی خوش بین هستیم و تمام تلاش خود را انجام می دهیم. ۱۰تا ۱۵ هزار فشنگ دریافت کردیم و علی رغم مشکلات کارها را پیش بردیم.

 

کبری غیاثی نیز ضمن خیر مقدم به مسئولین کمیته ملی المپیک عنوان کرد: بحث مالی دغدغه‌ ورزشکاران و کادر فنی است و باید از آنها حمایت شود. این رشته پر هزینه هست و هر چه در این رشته بودجه تزریق شود باز هم کم است.