یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

فرهادی‌زاد: تیراندازان با تمام توان تمرین می کنند/ توضیحات بیرانوند در بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی

نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تمرکز نکته اصلی تیراندازی است این رشته ممکن است که در ظاهر ساده به نظر برسد ولی پیچیدگی ها و سختی های خودش را دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی،  دکتر مهین فرهادی‌زاد، نایب رییس کمیته ملی المپیک در بازدید از اردوی تیم های ملی تیراندازی ضمن تبریک عید سعید غدیر، اظهار داشت: عیدی کوچیکی از سوی کمیته ملی المپیک برای ورزشکاران و‌مربیان واریز شده است.

نایب رییس کمیته ملی المپیک در ادامه در خصوص پرداخت بودجه فدراسیون‌ها اظهار داشت: کمیته ملی المپیک برای فدراسیون‌ها بودجه بر اساس شاخص ها در نظر گرفته است و بالافاصله پس از دریافت، واریز خواهد شد.

فرهادی‌زاد در ادامه با توجه به ارتقا سرمربی تیم ملی تیراندازی به درجه A، به آقای نصر اصفهانی و ملی پوشان تبریک گفت‌ و ابراز امیدواری کرد که مجددا تیراندازی کشورمان ورزش کشور را سربلند کند.

نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در این رشته خوشبختانه در هر دو بخش موازی جلو رفته است و امروز اینجا هستیم تا به شما خدا قوت بگوییم چرا که می‌دانیم با تمام توان در حال تمرین هستید.

وی ادامه داد: تمرکز نکته اصلی تیراندازی است این رشته ممکن است که در ظاهر ساده به نظر برسد ولی پیچیدگی ها و سختی های خودش را دارد  لذا  از همه مسئولین ، کادر فنی و مربیان و ورزشکاران تشکر و قدردانی می‌کنم.

سپس محسن بیرانوند ، سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی ضمن تشکر از کادر فنی و ورزشکاران اظهارداشت: بنده به عنوان سرپرست مرکز نظارت خودم را مسئول پاسخ گویی به مشکلات ورزشکاران در کلیه رشته‌ها می‌دانم.


وی ادامه داد: مشکلات مالی، دغدغه اصلی همه فدراسیون‌ها هست. تصمیم نهایی در مورد پاداش مدال آوران در روزهای آینده نهایی خواهد شد قطعا در مقابل تلاشی که می‌کنید ناچیز خواهد بود ولی  نسبت به ادوار گذشته بهتر خواهد بود.


وی در پایان از همه ورزشکاران تیراندازی تشکر و آرزوی موفقیت کرد.