یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

قربانی: امیدوارم کاروان دانشجویان ایران (علمدار) از یونیورسیاد دست پر به کشور باز گردد

رئیس فدراسیون تیراندازی ابراز امیدواری کرد، اعضای کاروان اعزامی ایران به سی‌ویکمین دوره یونیورسیاد با سربلندی و عزت به ایران بازگردد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرتضی قربانی در مراسم بدرقه کاروان اعزامی کشورمان به سی و یکمین دوره یونیورسیاد که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهار داشت: از سفیر محترم چین که در این برنامه حضور دارند و همکاری خوبی جهت اعزام کاروان ایران داشتند، تشکر می کنم.

 

وی در ادامه افزود: در ماه محرم قرار داریم و مسیولین فدراسیون نیز نامگذاری زیبایی داشتند و نام کاروان را «کاروان علمدار» گذاشتند و امیدوارم این کاروان با عزت و سربلندی برگردد.

 

 

رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: فدراسیون تیراندازی ۱۵ ورزشکار خوب دختر و پسر و دو مربی خوب خود را راهی این مسابقات می کند و امیدوارم خدا یاری کند و کاروان ایران دست پر برگردد.

 

وی عنوان کرد: در این زمان دانشجویان همه تلاش خود را کردند و زحمت کشیدند و یک سال است فدراسیون ورزش دانشگاهی در تدارک اعزام است و کاروان هم در تاسوعا وارد چین می شود و زیباست که با نام علمدار کربلا حاضر می شوید.

 

قربانی در ادامه به اندیشه در احکام الهی تاکید کرد و گفت: از شما تقاضا دارم سوره مومنون را حتما مطالعه کنید و در معانی آیات این سوره تفکر کنید. در این سوره وعده داده شده مومنین به قله سربلندی و عزت می‌رسند و در ادامه به تفسیر رفتار مومنان پرداخته است. برای موفقیت این ورزشکاران نذر می کنم  و امیدوارم این کاروان دست پر و با موفقیت به کشور باز گردد.

 

وی خطاب به ورزشکاران گفت: شما نماینده کل کشور هستید و باید از این امانت بهره برداری کنید. شما تلاش زیادی انجام می دهید تا برای ملت پیروزی به همراه آورید. با یاد خداوند باشید تا خداوند هم شما را پیروز کند.

 

مراسم بدرقه کاروان ورزشکاران ایران برای حضور در مسابقات یونیورسیاد در چنگدوی چین با نام علمداران شنبه، ۳۱ تیر ماه با حضور زلفی‌گل، وزیر علوم، سفیر کشور چین در ایران و نمایندگان وزارت علوم و روسای فدراسیون‌های ورزشی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

 

سی‌ویکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 6 لغایت 17 مرداد ماه در شهر چنگدو کشور چین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/