سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه

سرپرست هیات تیراندازی مازندران: قانون‌مداری حرف اول هیات تیراندازی است

سرپرست هیات تیراندازی مازندران اجرای قانون و اخلاق‌‌مداری را فصل ‌الخطاب فعالیت‌های هیات تیراندازی استان دانست‌.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان مازندران، دکتر بهروز اسکندرنیا در نشست هم‌اندیشی که با حضور فعالان این ورزش یکشنبه، اول مرداد ماه برگزار شد، اظهار کرد: بدنبال ایجاد سایت جامع تیراندازی هستیم و این مساله دغدغه اصلی ماست.

 

وی با اشاره به اینکه به دنبال برگزاری همایش روسای تیراندازی کشور هستیم، افزود: در این همایش که باحضور مدیران ملی و استانی برگزار خواهد شد، بدنبال ایجاد زیرساخت‌های تیراندازی هستیم.

 

سرپرست هیات تیراندازی مازندران با اعلام اینکه مدیریت در کشور با موانع روبرو بوده و باید بتوانیم از این مشکلات عبور کنیم، گفت: از رفتارها و عملکردها در حوزه تیراندازی استان راضی نیستیم و برای برون رفت از این مساله باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم.

 

اسکندرنیا با تاکید بر اینکه نگاه‌مان بر این است که تحول و اقدامات خوبی در رشته تیراندازی اتفاق بیفتد، اضافه کرد: باید تلاش کنیم مازندران قطب تیراندازی کشور شود.

 

وی با اشاره به اینکه بنا به مرزبندی نداریم، خاطرنشان کرد: جلوی زیاده‌خواهی‌ها خواهیم ایستاد و بی‌انظباطی‌ها را تحمل نمی کنیم.

 

اسکندرنیا با بیان اینکه با برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری، راه‌اندازی ساختمان جدید هیات و تحول در روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، تحولات خوبی در روند فعالیت‌های هیات شاهد هستیم، ادامه داد: برگزاری ۱۴۰۲ رویداد در سالجاری مدنظر است و در این راستا همه توان‌مان را بکار می‌گیریم.

 

سرپرست هیات تیراندازی مازندران با اعلام اینکه می‌خواهیم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم، گفت: فعالیت اهداف پروازی را تعطیل کردیم و می‌خواهیم با رویکرد جدیدی در این رشته فعالیت کنیم.

 

اسکندرنیا با اشاره به اینکه برخی از مسئولین هیات‌ها هیچگونه فعالیتی ندارند، افزود: باید پوست‌اندازی کنیم و از پتانسیل پیشکسوتان در زمینه مشاوره و برنامه‌ریزی استفاده کنیم.

 

وی یادآور شد: باید یک مکانیزم عملیاتی درست که با آیین‌نامه و مقررات فدراسیون تطبیق داشته باشد، طراحی کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

 

سرپرست هیات تیراندازی مازندران در پایان گفت: با رسیدن به نقطه تکامل می توانیم بخش خصوصی را ترغیب کنیم تا در این رشته تیراندازی کنند.

 

 

دفتر هیات تیراندازی مازندران مردادماه به بهره‌برداری می رسد

سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران در این نشست از بهره‌برادری دفتر هیات در مردادماه جاری خبر داد.

 

دکتر علی‌مصطفی رجبی به تحولات جدید در هیات تیراندازی استان اشاره کرد و گفت: برای تجهیز ساختمان هیات، تاکنون ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: کلاس‌های مربیگری و داوری در حال برگزاری است و در این راستا میهمانانی که از سایر استان‌های کشور حضور یافتند را بصورت رایگان اسکان دادیم.

 

سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران با اشاره به اینکه خروجی رشته تراپ در سالهای اخیر در حد صفر بوده و ملی‌پوش جدیدی نداریم، افزود: سال‌گذشته ۵ مسابقه تراپ در بابل، بابلسر و بهنمیر برگزار و حدود ۴۸ هزار فشنگ مصرف شد در حالیکه در ۴ مسابقه برگزار شده امسال تنها ۱۰ هزار فشنگ استفاده گردید که این اعداد و ارقام خودش گویای همه چیز است.

 

رجبی با بیان اینکه در سال گذشته هیچ وجهی بابت فروش فشنگ به حساب هیات تیراندازی واریز نشد و هیچ آماری در این رابطه وجود ندارد، تاکید کرد: تمام مسائل مالی باید از مسیر هیات و بصورت قانونی صورت پذیرد.

 

 

فعالان تیراندازی خواستار پوست‌اندازی در هیات‌ها شدند

در ادامه فعالان تیراندازی مشکلات و تنگناهای این رشته ورزشی را با متولیان تیراندازی استان درمیان گذاشتند.

 

فعالین تیراندازی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته و ایجاد رویکردهای جدید، از پتانسیل بالای مازندران در تیراندازی گفتند و خواستار احیا باشگاه‌های تیراندازی شدند.

 

تیراندازان مازندرانی در ادامه خواستار پوست‌اندازی در هیات‌های تیراندازی و بکارگیری جوانان و نخبگان این رشته شدند.

انتهای پیام/