یکشنبه نهم اردیبهشت ماه
با بدرقه مسئولین فدراسیون تیراندازی

تیراندازان راهی یونیورسیاد شدند

تیم تیراندازی دانشجویان کشورمان با بدرقه مسئولین فدراسیون تیراندازی راهی چنگدوی چین شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مراسم بدرقه تیراندازان اعزامی به سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان درچنگدوی چین عصر امروز با حضور مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی، کبری غیاثی، نایب رئیس، ناصر رسولی، مدیر اجرایی و محمد پاشا خزانه دار و اعضای تیم دانشجویان و کادر فنی این تیم در محل فدراسیون برگزار شد. همچنین جواد فروغی،دارنده مدال طلای المپیک توکیو نیز در این مراسم حضور داشت.

در ابتدای این مراسم و پس از قرائت آیاتی از قران کریم، علی گل محمدی به مداحی در وصف سرور و سالار شهیدان پرداخت. ناصر رسولی، مدیر اجرایی فدراسیون تیراندازی نیز گزارشی از روند آمادگی و اعزام تیراندازان ارائه داد.

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی در این مراسم اظهار داشت: در ایام خوبی قرار داریم و این کاروان به نام علمدار شهدای کربلا اعزام  می شود. شک نکنید با توسل بر شهدا نتایج خوبی به دست خواهید آورد. ما و خانواده شما در این ایام دعای خود را بدرقه راه شما عزیزان می کنیم. امیدوارم در این مسابقات به عنوان ورزشکاران نمونه در بین همه ورزشکاران حاضر از سراسرجهان بدرخشید و نام و پرچم ایران را به اهتزاز در آورید.

وی در ادامه افزود: در زمان تیر انداختن آیه " وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَکِنَّ اللَّهَ رَمَى" را بخوانید تا خداوند نیز به شما کمک کند.

در پایان این مراسم تیراندازان و کادر اعزامی به سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان با عبور از زیر قرآن کریم و با بدرقه مسئولین فدراسیون راهی این مسابقات شدند.

گفتنی است اسامی نفرات اعزامی به این مسابقات به شرح زیر است:

تفنگ بانوان: نجمه خدمتی ، فاطمه امینی، شرمینه چهل امیرانی و فاطمه کرم زاده

تپانچه زنان: هانیه رستمیان، فاطمه شکاری، لعیا محمدی و آمیتیس جعفری

تفنگ مردان: امیر محمد نکونام، علی رضایی و مهیار صداقت

تپانچه مردان: سجاد پور حسینی، محمد حسین کیا و امیرمحمد مقدم

همچنین این تیم را مریم طالبی در بخش تفنگ و محسن نصر اصفهانی در بخش تپانچه هدایت خواهند کرد.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 6 لغایت 17 مرداد ماه در شهر چنگدو کشور چین برگزار می‌شود.