یکشنبه نهم اردیبهشت ماه
قربانی در دیدار با مراجع عظام قم:

تیراندازی رشته‌ای نشاط‌آور است و قابلیت فراگیر شدن دارد

رئیس فدراسیون تیراندازی در دیدار با مراجع عظام قم گفت: اگر روی رشته تیراندازی که مورد تاکید پیامبر اسلام (ص) و امر مستحبی از سوی امام راحل (ره) بیان شده است، سرمایه‌گذاری شود، بسیار مفید خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، رئیس فدراسیون تیراندازی در دیدار با مراجع عظام قم اظهار داشت: در سال ۷۰ هیات تیراندازی استان اصفهان را تاسیس کردم و در سال ۱۴۰۱ به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی انتخاب شدم. 

وی در ادامه افزود: در این مدت تیراندازان به ۱۱ کشور و رویداد بین‌المللی اعزام و ۱۵ مدال رنگارنگ کسب کردند. رشته تیراندازی مانند برخی رشته‌ها نیست که هر ۴ سال یکبار، یک مسابقه در جهان داشته باشد و یک مدال توزیع شود. در رشته تیراندازی فقط در رویداد المپیک ۴۵ مدال توزیع می‌شود. در حال حاضر نیز کاروان ۳۱ نفره تیراندازی ایران خود را آماده کرده است که روز شنبه، عازم مسابقات قهرمانی جهان در باکو شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: رشته تیراندازی بسیار نشاط آور است و قابلیت فراگیری زیادی را در کشور دارد. خوشبختانه جو‌معنوی خوبی نیز بر فضای تیراندازی کشور حاکم است.در تمام حوزه‌های علمیه می توان رشته تیراندازی را توسعه داد. اگر روی رشته تیراندازی که مورد تاکید پیامبر اسلام (ص) و امر مستحبی از سوی امام راحل (ره) بیان شده است، سرمایه‌گذاری شود، بسیار مفید خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: ما با ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز تفاهم‌نامه‌ای امضا کردیم و در تلاشیم تا روستای کشور را در رشته تیراندازی تجهیز کنیم و شرایطی را فراهم کنیم که جوانان جذب این رشته شوند و از اعتیاد دور بمانند‌.‌من به صورت اعتقادی در جایگاه رییس فدراسیون قرار گرفتم و تلاش می‌کنم تا خروجی کار مورد قبول خداوند قرار گیرد.