یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

تیراندازان کشورمان راهی باکو شدند

تیراندازان کشورمان در تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی صبح امروز (شنبه)، 21 مرداد ماه  تهران را به مقصد باکو ترک کردند.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و توزیع سهمیه المپیک 2024 پاریس  در رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی از 25 مرداد ماه در باکوی جمهوری آذربایجان برگزار می شود.

 الهه احمدی، نجمه خدمتی، فاطمه امینی، شرمینه چهل‌امیرانی، آرمینا صادقیان، امیرمحمد نکونام، پوریا نوروزیان، مهیار صداقت و هادی قره باغی در بخش تفنگ، هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌اللهی، زینب طوماری، مینا قربانی، وحید گلخندان، سجاد پورحسینی، جواد فروغی و امیر جوهری خو در بخش تپانچه و محمد بیرانوند، مرضیه پرورش‌نیا، محمد حسین پرورش‌نیا، علی دوستی و شیوا فرح‌پور در اهداف پروازی نمایندگان ایران در قهرمانی جهان هستند.

 مریم طالبی و سولماز نقی‌لو( تفنگ)، محسن نصر اصفهانی و احمد ظفرجعفرزاده (تپانچه)، نریمان نیکخو( تراپ)، هنریک آواکیان(اسکیت) و حسین زکی‌زاده (سرپرست) کادر اعزامی این تیم را تشکسل می دهند.

تیراندازان کشورمان در تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی صبح امروز (شنبه)، 21 مرداد ماه  تهران را به مقصد باکو ترک کردند.

گفتنی است، تیراندازان کشورمان با عبور از زیر قرآن کریم و در حضور فرزند شهید محمد قاسمی راهی این مسابقات شدند.

شهید محمد قاسمی جوان دلاور روستای برتنب از توابع بخش قلعه قاضی در شهرستان بندرعباس در لباس مقدس نیروی انتظامی خدمت می‌کرد و در راه سرافرازی و سربلندی ایران عزیز و تأمین امنیت سرزمینمان جان خویش را در طبق اخلاص نهاده و در سال 1388 روح بلندش آسمانی و به معبودش پیوست .