شنبه هشتم اردیبهشت ماه
مسابقات قهرمانی جهان- باکو

پایان کار بانوان در تفنگ 50 متر سه وضعیت

در پنجمین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در باکوی آذربایجان نمایندگان کشورمان در تفنگ 50 متر سه وضعیت پشت خط آتش ایستادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در پنجمین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در باکوی جمهوری آذربایجان، نمایندگان کشورمان در تفنگ 50 متر سه وضعیت پشت خط آتش ایستادند.

در پایان دور نخست آرمیتا صادقیان امتیاز 586 را به ثبت رساند و الهه احمدی و نجمه خدمتی نیز به ترتیب 583 و 582امیتاز به دست آوردند.

در ادامه و در مرحله حذفی الهه احمدی با 584 امتیاز بیستم شد، آرمینا صادقیان با 580 امتیاز در رده سی و هشتم ایستاد و نجمه خدمتی با 576 امتیاز در جایگاه پنجاه و هفتم قرار گرفت.

 

تیراندازی ایران تا کنون یک مدال نقره در میکس تفنگ توسط شرمینه چهل امیرانی و امیر محمد نکونام و یک برنز تپانچه تیمی توسط هانیه رستمیان، مینا قربانی و گلنوش سبقت الهی و همچنین یک سهمیه توسط شرمینه چهل امیرانی در تفنگ 10 متر را به دست آورده است.

 

مسابقات تیراندازی قهرمانی و توزیع سهمیه المپیک از ۲۶ مرداد ماه آغاز شده تا ۳ شهریور ماه با حضور ۱۰۱ کشور و بیش از ۱۲۰۰ تیرانداز در باکوی آذربایجان برگزار می‌شود‌.