یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

در دیدار رئیس فدراسیون تیراندازی و استاندار کرمان چه گذشت؟

رئیس فدراسیون تیراندازی در سفر یک روزه خود با محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرتضی قربانی،رئیس فدراسیون تیراندازی در سفر یک روزه خود به استان کرمان با محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در محل این استانداری دیدار و گفتگو کرد.

پاریزی، مدیر کل تربیت بدنی استان کرمان، حسین خانی، رئیس هیات و جمعی از اعضای هیات رئیسه  هیات تیراندازی استان، جمعی از مسئولان نظامی استان و مسئول بسیج ورزشکاران این استان مرتضی قربانی را همراهی کرند.

مرتضی قربانی در این دیدار نسبت به اهمیت تیراندازی و وسعت این رشته تاکید و نقش استان کرمان را در توسعه تیراندازی پررنگ توصیف کرد. وی گفت: استان کرمان باید در رشته تیراندازی بیش از گذشته بدرخشد و شاهد مدال‌آوری و اهتزاز پرچم ایران در میادین جهانی توسط تیراندازان این استان باشیم.

استاندار کرمان نیز ضمن استقبال گرم از مرتضی قربانی و اجابت درخواست رئیس فدراسیون تیراندازی مبنی بر حل مشکلات هیات تیراندازی این استان و همچنین توسعه این ورزش دینی، دستور داد دهکده المپیک کرمان  با کمک مسئولین سپاه و فدراسیون تیراندازی احداث شود تا جوانان استان بتوانند از امکانات و ظرفیت های این دهکده ورزشی در تمام رشته ها بهره مند شوند.