یکشنبه نهم اردیبهشت ماه
کادر فنی تپانچه در نشست خبری چه گفت؟

نصر اصفهانی: با تلاش‌های رئیس فدراسیون به زودی سلاح جدید در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد

نشست مسئولان فدراسیون تیراندازی برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو در کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، امروز نشست مسئولان فدراسیون تیراندازی با حضور مرتضی قربانی رئیس فدراسیون، مریم طالبی سرمربی تفنگ، محسن نصر اصفهانی سرمربی تپانچه، احمد ظفرجعفرزاده مربی تپانچه و ناصر رسولی مدیر تیم‌های ملی و سرپرست تیم‌ اعزامی به بازی‌های آسیایی، برگزار شد.

 

نصر اصفهانی در واکنش به مشکلی که برای سلاح گلنوش سبقت‌اللهی در جریان مسابقات قهرمانی جهان در باکو رخ داد و داور اجازه نداد که کپسول سلاحش که دچار ایراد شده بود را عوض کند، گفت: ما یک رشته تجهیزات محور هستیم و در رشته تجهیزات‌محور تمام تجهیزات در اختیار ورزشکاراست. سبقت‌اللهی با قدرت وارد فینال شد اما دچار مشکلی شد که سابقه نداشت. ولی به صورت اتفاقی تمام فشار سلاح سبقت‌اللهی خالی شد و داور اجازه تعویض سلاح را نداد و اگر اصرار می‌کردیم ممکن بود تیرانداز ما دیسکالیفه شود و مجبور بودیم که قبول کنیم که در جایگاه هشتم قرار بگیرد که امتیاز رنکینگ را بگیرد. البته شرکت سازنده سلاح وجود داشت و من اعتراض کردم و گفتم که این باعث آسیب به شرکت شما شده و همان جا به تیرانداز ما 2 کپسول جدید داد. ولی اصلا مشخص نشد که چه اتفاقی رخ داده که متاسفانه شانس کسب مدال و سهمیه المپیک را گرفت.

 

وی ادامه داد: با تلاش‌های رئیس فدراسیون به زودی سلاح جدید در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد.

 

مرتضی قربانی در واکنش به صحبت‌های نصراصفهانی گفت: داور دیروز قبول کرد که اشتباه کرده اما دیگر دیر بود.

 

نصر اصفهانی درخصوص پیش‌بینی‌اش از تعداد مدال‌های ایران در بازی‌های آسیایی عنوان کرد: تیم ایران همیشه جزو سه تیم برتر جهان و نفرات انفرادی ما جزو 10 نفره اول دنیا بوده‌اند و امیدواریم بی‌سابقه‌ترین نتایج را در بازی‌های آسیایی رقم بزنیم.