یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

ساعت‌ها همدلی و هم‌اندیشی، مربیان تیراندازی مازندران گردهم آمدند

جلسه هم‌اندیشی مربیان هیات تیراندازی مازندران با حضور حدود ۳۰ نفر از مربیان جوان و پیشکسوت در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان مازندران، این جلسه با حضور دکتر علی‌مصطفی رجبی سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران و رمضان صالح‌نژاد پیشکسوت تیراندازی برگزار و ۲ ورزشکار و ۲ نفر از والدین ورزشکاران برتر نیز حضور داشتند.

 

این جلسه مورد ستایش اغلب حاضرین قرار گرفت و مربیان، برگزاری این نشست را پس از سال‌ها وقفه، مایه خرسندی دانستند و بر برپایی مداوم هم‌اندیشی‌ها تاکید کردند.

 

هم‌اندیشی مربیان تیراندازی مازندران شاهد حضور چهره‌های جوان و پیشکسوت بود. از حضور روسای هیت‌ها گرفته تا ورزشکاران و مربیان. حضور رمضان صالح‌نژاد جانباز دفاع مقدس و پیشکسوت تیراندازی مورد استقبال حاضرین قرار گرفت. ایشان بعلت خرابی آسانسور محل جلسه، ۳ طبقه را با ویلچر طی کردند که این اقدام، توجه ویژه‌شان برای حضور در این جلسه را نشان می‌داد.

 

در این گردهمایی، همه شرکت‌کنندگان به نوبت مشکلات را با متولیان تیراندازی درمیان گذاشتند و از کمبود تجهیزات سالن‌های تیراندازی در شهرستانها، نبود مسابقات کافی، راه‌اندازی لیگ منظم برای کشف استعدادها، به‌روزرسانی سلاح‌های تیراندازی، گران بودن ورزش تیراندازی، حمایت از استعدادها، سرکشی به سالن‌های ورزشی در شهرستانها، حضور اساتید تیراندازی در سالن‌ها و ارتقا دانش مربیان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برپایی تمرین‌های مشترک بین شهرستانی و راه‌اندازی سیبل الکترونیک در شهرها گفتند و خواستار تقویت همدلی بین مربیان و سایر ارکان تیراندازی و استفاده از پیشکسوتان این رشته شدند.

 

در پایان این نشست، سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران از افتتاح سالن تیراندازی و دفتر هیات با همت دکتر اسکندرنیا سرپرست هیات تیراندازی استان خبر داد‌.

 

علی‌مصطفی رجبی بر تدوین برنامه یکساله برای موفقیت در مسابقات سال آینده، افزایش دانش مربیان در راستای بهبود دانش تیراندازان، برگزاری کارگاه‌های مربیگری و داوری، برگزاری ماهانه مسابقات استانی و برگزاری مسابقات برای تیراندازان مبتدی تاکید کرد.

 

وی با اشاره به اینکه با حمایت سرپرست هیات تیراندازی مقرر شد تیم تپانچه بانوان مازندران با در اختیار گرفتن تیراندازان برتر ایران تیمی قدرتمند را راهی مسابقات کند، گفت: برگزاری مسابقات در سطح شهرستانها در جهت افزایش علاقمندی و گرایش به ورزش تیراندازی و بروز استعدادها بسیار مهم است.

 

سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران با بیان اینکه داشتن کارت عضویت هیات و بیمه ورزشی منجر به هویت‌بخشی ورزش تیراندازی می‌شود، از هیات‌های شهرستانی خواست در این رابطه همت و تلاش خود را بکار گیرند.

 

رجبی از همکاری هیات تیراندازی با بسیج خبر داد و یادآور شد: درصددیم با مکاتبه با مدارس و دانشگاه‌هایی که واحد درسی تیراندازی دارند همکاری و مدرس جهت تدریس معرفی کنیم.

 

وی از هیات‌های شهرستانی خواست آمار مربیان، داوران و ورزشکاران را بصورت دقیق اخذ و اعلام کنند.

 

رجبی از اهدا یکدست لباس تیراندازی از طرف هیات استان به سالن‌های تیراندازی فعال خبر داد و تاکید کرد: درنظر داریم جلسات تخصصی برای مربیان، داوران و ورزشکاران بصورت منظم برگزار کنیم.

انتهای پیام/