یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

توضیحات متقیان در خصوص کار ارزشمند تیراندازان قمی در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر

رئیس هیئت تیراندازی استان قم گفت: افتخار ما این هست که در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه هستیم و از بارگاه ایشان به مسابقات اعزام شدیم.

محمد جواد متقیان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در خصوص نمادی از حرم مطهر حضرت معصومه (س) که همراه تیراندازان دختر حاضر در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر تیراندازی دختران بود، اظهار داشت: یک مراسم بدرقه با حضور والدین ورزشکاران و مسئولین هیئت روز جمعه برگزار شد و با تصمیم هیئت قرار شد با توجه به اینکه تیم دختران عازم مسابقات اعزام هستند، قبل از اعزام، ورزشکاران همراه کادرفنی در حرم حضرت معصومه حضور پیدا کنند و یک ذکر توسلی داشته باشند و بعد راهی مسابقات بشوند که خوشبختانه با استقبال خوب ورزشکاران این کار انجام شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه افتخار ما این هست که در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه هستیم و از بارگاه ایشان به مسابقات اعزام شدیم، تصمیم گرفتیم که یک نماد از حرم مطهره همراه تیم باشد که این نماد از حرم تهیه شده تا همراه بچه‌ها در این مسابقات باشد.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم با توجه به تاکید این هیئت بر کارهای فرهنگی، خاطرنشان کرد: دیداری با خانواده شهدا داشتیم و در ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم به همراه ضیافت افطاری را برای ورزشکاران برگزار کردیم و به مناسبت هفته عفاف و حجاب هم از برخی از ورزشکاران تقدیر بعمل آوردیم.

وی عنوان داشت: در برنامه‌های فرهنگی که در نظر داریم‌ اردوهای زیارتی و فرهنگی را به صورت ماهانه برای ورزشکاران برگزار کنیم، همچنین در راستای آگاهی بخشی در نظر داریم کارگاه اخلاق در ورزش را در آینده نزدیک برگزار کنیم. بعلاوه در مسابقات لیگ استانی، هر هفته به یاد یکی از شهدای تیرانداز و ورزشکار برگزار خواهد شد.