یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

در سفر استانی رئیس فدراسیون تیراندازی به گلستان چه گذشت؟

رئیس فدراسیون تیراندازی با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، به مناسبت رحلت نبی اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با حضور مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی و استقبال مسئولین استان مراسمی در سالن اجتماعات هیات تیراندازی استان گلستان برگزار شد.

 

در این مراسم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان، روسا و اعضاء هیات‌های تیراندازی شهرستان‌های استان گلستان و ورزشکاران حضور داشتند.

 

دکتر منتظری و مهندس سنگدوینی نمایندگان مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، برزمینی، مدیر کل ورزش و جوانان استان، نادری، فرماندار گرگان و مقصودلو معاون امور ورزش اداره کل نیز در این مراسم حضور داشتند.

 

در این مراسم پس از قرائت قران مجید و پخش سرود ج.ا.ا، سرپرست هیات استان گزارشی از فعالیت‌های تیراندازی استان ارائه کرد.

 

مرتضی قربانی نیز ضمن تاکید بر اینکه توجه به پرورش استعدادهای تیراندازی باید در اولویت باشد، گفت: تنها فدراسیونی هستیم که دو سهمیه المپیکی توسط بانوان کسب کردیم. بعلاوه تیراندازان ما ۱۷ مدال طلا و نقره و برنز کسب کردند.

 

در این سفر همچنین مرتضی قربانی در نماز جمعه به امامت حضرت آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان و امام جمعه گرگان حضور یافت و در پایان با امام جمعه استان دیدار و گفتگو کرد.

وی همچنین با حضور در حیدرآباد گرگان در مراسم تجلیل از عطا الله حسینی به سخنرانی پرداخت.

 

حضور رئیس فدراسیون در علی آباد کنار، و دیدار با خانواده شهید صادق مقام و خانواده شهدای این شهرستان نیز بخش دیگری از برنامه‌های وی بود.