یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

جلسه بررسی نظرات تیم‌های لیگ برتر سلاح‌های بادی فدراسیون تیراندازی برگزار شد

جلسه بررسی نظرات تیم‌های لیگ برتر سلاح‌های بادی در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، جلسه بررسی نظرات تیم‌های حاضر در شانزدهمين دوره لیگ برتر سلاح‌های بادی شنبه، 8 مهر ماه با حضور بیش از ۲۰ نفر از مدیران و مسئولین تیم‌های شرکت کننده در لیگ تیراندازی سلاح‌های بادی، مسئولین و اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون برگزار شد.

 

در این جلسه مدعوین نظرات خود در خصوص دستورالعمل جدید لیگ برتر، مسائل و مشکلات پیش رو بیان کردند.

 

عباس محمدی، نایب رئیس فدراسیون ضمن تشکر و قدردانی از حضور باشگاه‌ها و تیم‌های حاضر بیان کرد: دستورالعمل جدید با رویکرد بالابردن سطح مسابقات لیگ برتر و ایجاد جایگاه برای حضور باشگاه‌های مطرح و ورزشکاران تراز اول کشور ایجاد و فضایی جدید با حداکثر جذابیت برای جامعه مخاطب رشته تیراندازی خصوصا مدیران صنایع و حمایت کنندگان مالی تنظیم شد که با برگزاری در حداقل زمان بتواند حداکثر بهره‌برداری رسانه‌ای و تبلیغاتی در آن انجام گیرد.

 

این شیوه برگزاری رقابت‌های تیمی در تیراندازی در جهت دیده شدن ورزشکاران و بستن قراردادهایی با مبالغ مناسب افق روشنی را برای آن‌ها ترسیم می‌کند و همچنین راهی برای برون رفتن از وضع موجود و تحول این رشته در جامعه ورزشکاران، رسانه‌ها و حامیان مالی ایجاد می‌نماید.

 

در پایان پس از بررسی نظرات تیم‌ها مقرر شد در لیگ برتر مرحله مقدماتی مانند سابق برگزار شود و در خصوص فینال‌ها فدراسیون رأسا نسبت به اتخاذ هرگونه تصمیمی اقدام نماید و همچنین مسابقات لیگ دسته یک نیز بصورت منطقه‌ای برگزار شود.