یکشنبه نهم اردیبهشت ماه
به مناسبت هفته دفاع مقدس

ساری قهرمان بلامنازع تیراندازی مازندران شد

سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران گفت: ساری قهرمان بلامنازع تیراندازی مازندران شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان مازندران، علی‌مصطفی رجبی، سرپرست دبیری هیات با اشاره به اینکه به‌مناسبت هفته دفاع‌مقدس، دومین دوره مسابقات تیراندازی استانی و اولین مسابقه قهرمانی استان به میزبانی هیات تیراندازی آمل طی دو روز و با حضور ۱۲۴ تیرانداز برگزار شد، اظهار کرد: این دوره از مسابقات با قهرمانی تیم ساری به پایان رسید و تیم‌های بابل و قائمشهر در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

 

وی افزود: همچنین در رشته تفنگ بادی، ساری، بابل و آمل اول تا سوم شدند و در تپانچه بادی نیز، ساری، قائم‌شهر و بابل به ترتیب رتبه‌های‌های اول تا سوم را از آنِ خود کردند.

 

سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران یادآور شد: این دوره از مسابقات با استقبال زیادی از سوی ورزشکاران و هیات‌های شهرستانی مواجه شد و شهرهای محمودآباد، بابلسر، بابل، قائمشهر، ساری، نکا، بهشهر و گلوگاه نیز بصورت تیمی شرکت کردند.

 

رجبی ادامه داد: در تفنگ بادی آقایان و بانوان بزرگسالان زهرا لطفی از محمودآباد، بیتا زمانی از ساری و فاطمه پیروی از بابل اول تا سوم شدند. در تفنگ بادی آقایان و بانوان جوانان نیز سیده مهنا سیدپور از ساری، نگار پناهی از بابل و بهرنگ پنبه کار از بابل عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

 

رجبی افزود: در تفنگ بادی بانوان نوجوان، به‌آفرید شمسی از ساری، علیما حسین‌زاده از بابل اول و دوم و کیمیا خیری از آمل و آروشا اردشیری از قائمشهر مشترکاً سوم شدند. همچنین در تفنگ بادی آقایان نوجوان ابراهیم پاسالار از آمل ، مهبد هادیان از ساری و مهدی علیجان‌تبار از بابل رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

 

وی اضافه کرد: در تپانچه بادی آقایان بزرگسال سیدمیلاد اوصیالقب از قائمشهر، علی‌اصغر شیری از بهشهر و ابوالفضل دیباجی از ساری به ترتیب اول تا سوم شدند. و در تپانچه بادی بانوان بزرگسال آتوسا رضایی از قائمشهر، سمیه فتاحی از ساری و حنیفه ابراهیمی نیز از ساری رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

 

رجبی یادآور شد: در تپانچه بادی آقایان و بانوان جوان مهدیس محبوبی‌راد از آمل، هستی پرچ از بابل و الیما خوشنود از آمل عناوین اول تا سوم را از آنِ خود کردند. همچنین در تپانچه بادی آقایان و بانوان نوجوان آندیا خلیلی و سُها رجبی هر دو از قائمشهر و محمدحسین جایمند بابل جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند.

 

سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران با اعلام اینکه عباس تمدنی و رسول رحیمی داوری این دوره از رقابت‌ها را برعهده داشتند، از تلاش‌های دست‌اندرکاران هیات تیراندازی آمل و ناظره رضایی و بهنام حسین‌پور رئیس و نایب‌رئیس هیات تیراندازی این شهرستان در تدارک و برگزاری این دوره از رقابت‌ها قدردانی کرد.

 

رجبی خاطرنشان کرد: در پایان رقابت‌ها از مربیان و روسای هیات‌های شهرستانی نیز تقدیر بعمل آمد.

 

 

مهبد مرتضوی و دنیا محسنیان دو نونهال قائمشهری، کوچکترین شرکت‌کننده مسابقات تیراندازی قهرمانی مازندران بودند.

هیات تیراندازی مازندران برای این دو عزیز آرزوی عزت و سربلندی دارد و ان‌شاالله در آینده از این فرزندان مازندران، بیشتر خواهیم شنید.