یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

برگزاری مراسم بدرقه تیراندازان اعزامی به پانزدهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در چانگون کره‌جنوبی

جلسه بدرقه تیراندازان اعزامی پانزدهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در چانگون کره‌جنوبی با حضور مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، ناصر رسولی، مدیر اجرایی فدراسیون تیراندازی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از نحوه اعزام و اسکان ورزشکاران و جزئیات حضور تیراندازان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: در این دوره ۲۰ ورزشکار (۹ دختر و ۱۱ پسر) در مجموع ۲۷ نفر به مسابقات اعزام خواهند شد. تیم چهارشنبه، ۲۷ مهر ماه عازم کره جنوبی خواهد شد.

 

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی در این جلسه یادآوری کرد: از همه عزیزان تیرانداز تشکر می‌کنم که با همه مشکلات شانه به شانه چین، هند و کره جنوبی در بازی‌های آسیایی پیش رفتید و هانیه رستمیان و امیر جوهری‌خو برای اولین بار در بازی‌های آسیایی مدال تپانچه را گرفتند و باعث شادی فدراسیون و خانواده تیراندازی شدند.‌

 

وی در ادامه افزود: با توکل بر خدا، یاری امام زمان (عج) و با تلاش و جدیت کار را دنبال کنید تا بهترین نتایج را به دست آورید. در تمام این مدت تلاش کردیم تا چیزی کم نداشته باشید و امیدواریم بهترین نتایج حاصل شود.

 

حجت الاسلام سیفی در ابتدا ضمن تبریک پیروزی حماس در عملیات طوفان الاقصی و محکوم کردن کودک کشتی رژیم اشغالگر قدس اظهار داشت: امروز در سراسر دنیا شاهد هستیم که جامعه ورزش از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

 

وی در ادامه افزود: ارتباط بین اخلاق و ورزش امروز بسیار اهمیت دارد و اخلاق، ورزش و معنویت با هم ادغام شدند‌. ورزش اگر آدم ساز نباشد و ترویج جوانمردی را پرورش ندهد چیزی به جز یک سرگرمی نیست‌‌.

 

مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون تیراندازی خاطرنشان کرد: پیروزی و موفقیت و کسب مدال طلا شاید سال‌ها در ذهن‌ها بماند ولی روحیات پهلوانی تا همیشه و حتی بعد از مرگ ورزشکار هم در تاریخ و قلب مردم حک می‌شود. شما باید به دنبال کسب دو مدال باشید اولین آن مدال اخلاق و منش پهلوانی و دومین آن مدال قهرمانی است‌. در پایان با توسل بر حضرت زیبت کبری (س) شما را برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا بدرقه می‌کنیم.