شنبه هشتم اردیبهشت ماه

قهرمانی تیم تیراندازی پیشکسوتان سازمان منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر در مسابقات پیشکسوتان

تیم تیراندازی پیشکسوتان سازمان منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر موفق شد مقام قهرمانی مسابقات تیراندازی پیشکسوتان صنایع پتروشیمی کشور به میزبانی پتروشیمی تبریز را کسب نماید.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی خوزستان، تیم تیراندازی پیشکسوتان سازمان منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر موفق شد مقام قهرمانی مسابقات تیراندازی پیشکسوتان صنایع پتروشیمی کشور به میزبانی پتروشیمی تبریز را کسب نماید.

تیم تیراندازی پیشکسوتان سازمان منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر با در اختیار داشتن مهدی عبدالهی، حسین آرمون و حمید یاوری راد در ماده تفنگ و محسن قنواتی، حسین مقامی و امید صعودی در ماده تپانچه به مربیگری محمود بهرامی و سرپرستی علی سکرانی در این مسابقات حاضر شدند.

در پایان این مسابقه در ماده تپانچه حمیدرضا مینایی پور از پتروشیمی مارون، داود حاجت پور از پتروشیمی مارون و محسن قنواتی از سازمان منطقه ویژه به ترتیب مقام های اول تا سوم انفرادی را کسب نمودند. همچنین در ماده تفنگ نیز مهدی عبدالهی از سازمان منطقه ویژه، حسین باقری از پتروشیمی امیرکبیر و سعید قنواتی از پتروشیمی مارون نیز به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم انفرادی این دوره از مسابقات شدند.

شایان ذکر است پس از کسب مقام قهرمانی تیم تیراندازی سازمان منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر، تیم های پتروشیمی امیرکبیر و پتروشیمی مارون به ترتیب مقام های دوم و سوم تیمی این دوره از مسابقات را از آن خود نمودند.

گفتنی است که کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به سازمان منطقه ویژه اختصاص یافت.