یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

مسابقه تیراندازی آزاد اهواز گرامیداشت هفته تربیت بدنی برگزار شد

مسابقه تیراندازی آزاد اهواز به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در رده های سنی نوجوانان و پایه و در دو ماده تفنگ و تپانچه بادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی خوزستان‌، روز جمعه به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی مسابقه تیراندازی آزاد اهواز با استقبالی بی نظیر و با رقابت بیش از ۸۰ تیرانداز در سالن تیراندازی قدس و در دو سطح A و B و رده های سنی نوجوانان و پایه و در دو ماده تفنگ و تپانچه بادی برگزار شد.

در سطح A ماده تفنگ، ساناز صفدری، عباس فرحان احمدی و علی بخشی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند، همچنین در ماده تپانچه داوود افشاری، رضا شهپر و رضا امیری نیز به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند. در سطح B ماده تفنگ زهرا حردانی، کیانا شیرالی و مژده زاهدی به ترتیب جایگاه های اول تا سوم را کسب نموده و در ماده تپانچه ستاره دلی، فرزانه علوی مقدم و محمد رضوی نیز جایگاه های اول تا سوم را از آن خود نمودند. در رده سنی نوجوانان در ماده تفنگ سید ابراهیم حسینی، رها بیت سیاح و زهرا صدیق به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نموده و در ماده تپانچه زینب کلاه کج، راضیه حردانی و فرنوش ارزانی نیز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود نمودند. در رده سنی پایه نیز آرمین قربانی مقام اول را کسب نمودند.

شایان ذکر است که در پایان این مسابقه توسط سیدناصرحسینی رییس هیات تیراندازی اهواز و کمیته‌های تخصصی به نفرات برتر لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا شد.

گفتنی است داوری و برگزاری این مسابقه را بهنام نوروز پور، رضا دارابی، مهدی امیری، مهدی نیسی پور، داوود افشاری، علی نواصر، ستاره دلی، معصومه ابوالحسنی و مریم عطایی بر عهده داشتند.