یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

تیراندازان پس از تاریخ‌‌سازی تراپ در آسیا چه گفتند؟

تیراندازان کشورمان پس از کسب مدال برنز تیمی و انفرادی تراپ در مسابقات قهرمانی آسیا ابراز خوشحالی کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، بابک یگانه پس از کسب مدال برنز تیمی و انفرادی تراپ در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا اظهار داشت: در تاریخ فدراسیون تیراندازی و اهداف پروازی ایران با کمک خداوند برای اولین بار در آسیا صاحب مدال انفرادی و تیمی در رشته تراپ شدیم.


وی در ادامه افزود: خوشبختانه موفق به کسب مدال برنز انفرادی شدم و اگر تجربه حریفانم در فینال را داشتم، می‌توانستیم سهمیه المپیک پاریس را به دست آورم اما متاسفانه با بد شانسی دو امتیاز از دست دادم وسوم شوم.


دارنده مدال برنز تراپ قهرمانی آسیا گفت: از مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی تشکر میکنم که از ما حمایت کردند تا به این مسابقات اعزام شویم و امیدوارم با پشتیبانی‌های او به قطر و کویت هم اعزام شویم و بتوانیم سهمیه المپیک کسب کنیم.

محمد حسین پرورش‌نیا، ئارنده مدال برنز تیمی تراپ نیز گفت: خداراشکر در این مسابقات برای اولین بار مدال برنز تیمی تراپ را در آسیا به دست آوردیم و بابک یگانه هم صاحب مدال برنز انفرادی شد.اگر تلاش می کردم می توانستم راهی فینال شوم و تنها یک امتیاز با فینال فاصله داشتم. امیدوارم در مسابقات آینده با لطف خداوند و حمایت فدراسیون خوش بدرخشیم و در قطر و کویت سهمیه المپیک بگیریم.


محمد بیرانوند، دارنده مدال برنز تیمی در این مسابقات گفت:  امیدوارم در کویت و قطر که سهمیه المپیک هم توزیع می شود، موفق باشیم. به بابک یگانه برای کسب این مدال تبریک می‌گویم و امیدوارم این شروع کار ما باشد و سهمیه المپیک بگیریم و من هم قطعا این اتاق در کویت برایم رخ می‌دهد.