یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

رستمیان: از رکورد و عملکردم در فینال مسابقات قهرمانی آسیا خیلی راضی هستم

دارنده مدال نقره تپانچه در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: حضورم در این مسابقات  کمک کرد تا آماده‌تر و با تجربه‌تر شوم و برای المپیک به سطح بالاتری برسم. امیدوارم همین روند را تا المپیک 2024 پاریس ادامه دهم.

به گزارش روابط عمومd فدراسیون تیراندازی، هانیه رستمیان پس از کسب مدال نقره در پانزدهیمن دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در خصوص عملکردش اظهار داشت: خداراشکر در پانزدهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا که در کره جنوبی برگزار شد، در رشته 25 متر مدال نقره گرفتم. از رکوردی که زدم و فینالی که داشتم خیلی راضی هستم. رقابت بسیار سخت بود. رقیبان  اصلی ما در جهان، در آسیا هستند و رکوردهایی که اینجا ثبت شد حتی از  قهرمانی جهان بالاتر بود.

وی در ادامه افزود: عملکرد خوبی داشتم و با توجه به اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا سهمیه المپیک توزیع می‌شد و من هم پیش‌تر سهمیه گرفته بودم، حضورم در این مسابقات  کمک کرد تا آماده‌تر و با تجربه‌تر شوم و برای المپیک به سطح بالاتری برسم. امیدوارم همین روند را تا المپیک 2024 پاریس ادامه دهم.

دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در رشته 25 متر در بازی‌های آسیایی و هم در قهرمانی آسیا با یک رکورد یعنی 584 فینالیست شدم و عملکرد مشابهی داشتم ولی شرایط فینال در هر مسابقه متفاوت است. در تیراندازی رقابت بالاست و هر مسابقه شرایط خود را دارد و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. در یک فینال می‌شود و در یک فینال نه.خیلی از قهرمانان جهان در یک مسابقه حتی فینالیست نمی‌رسند که این به خاطر ویژگی این رشته و نزدیکی رکوردها است به خصوص در تپانچه 25 متر که رقابت سختی در آسیا وجود دارد.