یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

قربانی: قهرمانان ورزشی سرمایه کشور هستند

رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی گفت: قهرمانان ورزشی سرمایه بوده و چند روزه بوجود نمی‌آیند و باید تمام تلاشمان را برای تقویت‌شان بکار گیریم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرتضی قربانی در مجمع عمومی هیات تیراندازی مازندران اظهار کرد: باید خود را برای خدمت به جوانان کشورمان خرج کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه استان مازندران بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید و صدها جانباز و آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: مازندرانی‌ها در هر کجا ورود کردند سرآمد بودند و اکنون در ورزش هم همین‌گونه است.

 

رئیس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: هانیه رستمیان نیز در مسابقات آسیایی و المپیک حائز رتبه شد و از افتخارات مازندران و کشور است.

 

قربانی خاطرنشان کرد: به جناب اسکندرنیا بعنوان رئیس جدید هیات تبریک عرض می‌کنیم و اکنون وضعیت این هیات یک وضعیت مطلوب است.

 

رئیس فدراسیون ادامه داد: در بدو مسئولیت با مشکلات فراوانی مواجه بودیم اما پا پس نکشیدیم و تلاش کردیم.

 

قربانی بیان کرد: ورزش، کشور را از صدها انحراف نظیر اعتیاد، بزهکاری و غیره نجات می‌دهد و موجب نشاط در میان جوانان می‌شود.

 

رئیس فدراسیون تیراندازی ایران با بیان اینکه در عملیات والفجر هشت بیش از ۶ ماه رزمندگان، کار کردند تا منتج به چنین حماسه‌ای در دوران دفاع مقدس شد، گفت: مسئول جدید در واقع حکم مسئولیت می‌گیرد و در برابر هر رای مسئول است و به دیگران، دین دارد.