شنبه هشتم اردیبهشت ماه

اسکندرنیا در مجمع انتخابات مازندران چه گفت؟

اسکندرنیا: رغبت بانوان در این رشته بسیار مطلوب بوده و مستلزم توجه ویژه است.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی مازندران، دکتر بهروز اسکندرنیا در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی استان به‌عنوان تنها کاندیدای ریاست در جمع حاضرین اظهار کرد:  یکی از اصول اصلی در هر کاری، همگرایی است و منتج به پیشرفت خواهد شد.

 اسکندرنیا خاطرنشان کرد: به مدت ۶ ماه به عنوان سرپرست هیات مشغول فعالیت هستم.

 در این مدت، برگزاری ۲۰ مسابقه سالنی اهداف ثابت، ۱۰ مسابقه اهداف پروازی، موفقیت قهرمانان این رشته در صحنه‌های آسیایی و جهانی بخشی از عملکرد هیات بود.

 

رئیس هیات تیراندازی مازندران ادامه داد: مازندران از کمبود امکانات و تجهیزات تیراندازی رنج می‌برد. تجهیز و تکمیل و راه‌اندازی ورزشگاه‌های مختص تیراندازی چالش امروز ما است البته در حوزه نرم‌افزاری نیز با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه مازندران دارای پتانسیل و ظرفیت‌های ‌فراوانی بوده و دارای استعدادهای درخشانی به‌ویژه در سنین نوجوانان است، اعلام کرد: رغبت بانوان در این رشته بسیار مطلوب بوده و مستلزم توجه ویژه است.

 

وی عنوان کرد: امروز ساختمان هیات تیراندازی مازندران افتتاح خواهد شد و قطعا به سرعت، کمیته‌ها را راه‌اندازی و هیات‌های شهرستانی باید روسای خود را تا یک‌ماه آینده معرفی کنند.

رئیس هیات تیراندازی مازندران مطرح کرد: تیراندازی در حوزه سرمایه انسانی کم ندارد و مشکل ما در حوزه مکان تمرین، امکانات و تجهیزات است.

 اسکندرنیا اشاره کرد: انتظار ما راه‌اندازی سایت تیراندازی به نام خود هر شهرستان است.

این مسئول متذکر شد: ساماندهی سالن‌ها چه در اهداف ثابت و چه در اهداف پروازی یک ضرورت بوده و می‌بایست بر اساس استانداردهای فعلی، به‌روزرسانی شوند.

وی یادآور شد: شرایط خوبی در استان جهت بالندگی وجود دارد و باید با حمایت از این رشته آن را به جایگاه واقعی خود بازگرداند.

وی گفت: ساماندهی و استعدادیابی از نکات بسیار مهمی است که باید به عنوان یک هدف اصلی مدنظر قرار گرفته و دنبال شود.

 

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد؛وجود ۳۳ سالن نیمه‌کاره ورزشی در مازندران

 

 

علی رجبی وندچالی در مجمع انتخابات هیات تیراندازی مازندران اظهار کرد: در دهه مبارک فجر، ۲۰ سالن ورزشی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: قهرمانانی چون هانیه رستمیان در این هیات هستند که نشان از وزن و توان تیراندازی دارد.

رجبی اضافه کرد: تیراندازی یکی از ورزش‌های سفارش‌شده رسول اکرم(ص) است و نگاه دینی هم باید به آن داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه امروز برای انتخاب یک مکان جدید برای احداث سایت اهداف پروازی بازدیدی خواهیم داشت، گفت: ستاد خیرین ورزشی راه‌اندازی شده و اعلام آمادگی کردند که پروژه‌های نیمه‌تمام استان را به اتمام برسانند.

رجبی با تاکید بر اینکه برای حمایت از تمامی هیات‌های ورزشی کاملا آماده‌ایم، افزود: ما در کشور بیشتر اعتبارات را به سمت درمان می‌بریم و اگر این اعتبارات با رویکرد پیشگیری به سمت راه‌اندازی و احداث اماکن ورزشی برود، اتفاقات مطلوب و بزرگی رقم خواهد خورد.

وی اذعان کرد: مازندران سرشار از استعدادهای ورزشی است و این استان در مسابقات آسیایی رتبه اول کشور را داراست.

رجبی یادآور شد: امسال ۲۰۵ مدال کسب کرده‌ایم اما امکانات ورزشی ما شایسته این افتخارات نیست.

انتهای پیام/