یکشنبه نهم اردیبهشت ماه
با حضور رئیس فدراسیون

مجمع عمومی سالیانه هیات تیراندازی استان خراسان رضوی برگزار شد

مجمع عمومی , سالیانه هیات تیراندازی استان خراسان رضوی با حضور رئیس فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان خراسان رضوی، مجمع عمومی سالیانه هیات تیراندازی استان خراسان رضوی  (شنبه) ۲۰ آبان‌ماه ، با حضور سردار مرتضی قربانی رئیس فدراسیون ، علیرضا تاج فیروز مدیرکل ورزش و جوانان استان و نمایندگان هیات تیراندازی استان در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شد.

در این نشست که ریاست آن بر عهده سردار قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی بود ،عملکرد سالانه این هیات مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. 

سردار قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: وظیفه سنگینی بر دوش مسئولین شهرستانی ، استانی و کشوری قرار دارد و با برگزاری مسابقات مختلف و جذب جوانان به ورزش تیراندازی می توان از انحرافات آنان جلوگیری کرد.

  در ادامه علیرضا تاج فیروز ریاست اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت : استان خراسان رضوی ظرفیت میزبانی مسابقات ملی و بین المللی را داراست و با تجهیز امکانات استان می توان از این ظرفیت بالقوه استفاده نمود.

 وی همچنین از هیات ها خواست تا برنامه جامع و کاربردی در خصوص همگانی کردن ورزش تیراندازی در بین عموم شهروندان ، ورزش بانوان و قهرمانی را برای سال ۱۴۰۳ ارائه دهند.
تاج فیروز با اشاره به قرار گرفتن هیات تیراندازی استان خراسان رضوی در بین پنج استان برتر کشور ؛  عملکرد هیات تیراندازی استان خراسان رضوی را مثبت شمرد.

 غلامحسین نقدیان ریاست هیات تیراندازی استان خراسان رضوی نیز در این جلسه گزارس سالانه سال ۱۴۰۱ هیات را ارائه دادند که تولید ساچمه داخلی با همکاری مرکز نیکوکاری خانه سبز ، سیبل الکترونیکی با همکاری دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد و ساخت کریر هوشمند از مهم ترین اقدامات آنها بود.