یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

مسابقه تیراندازی آزاد شهرستان آبادان گرامیداشت ۱۳ آبان برگزار شد

مسابقه آزاد تیراندازی تفنگ و تپانچه با حضور مسئولین هیات تیراندازی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی خوزستان‌، به مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش آموز مسابقه تیراندازی آزاد شهرستان آبادان با استقبالی بی نظیر و با رقابت بیش از ۸۰ تیرانداز در سالن تیراندازی شهید اولاد این شهرستان برگزار شد.

 

این مسابقه در دو سطح A و B و نوجوانان و در دو ماده تفنگ و تپانچه بادی برگزار شد.

 

در سطح A ماده تفنگ، زهره عبادی فر، امین طرفی جلالی و احمد چاروسایی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند، همچنین در ماده تپانچه داوود افشاری، ستاره دلی و زینب پور والی نیز به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند. در سطح B ماده تفنگ کوثر یاسری، فاطمه شعبانیان و آرزو احدی به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند و در ماده تپانچه شایسته رضوی، مجید آقا بیگی و حسین نوایی نیز جایگاه های اول تا سوم را از آن خود کردند. در رده سنی نوجوانان در ماده تفنگ سیده زینب موسوی نسب مقام اول و در ماده تپانچه سیده یاسمن موسوی و علی تقیان به ترتیب مقام های اول و دوم را از آن خود نمودند.

 

شایان ذکر است که در پایان این مسابقه توسط سید مصطفی پور موسوی، رئیس، فرید دریس، دبیر، ناجی یاسینیان، نایب رئیس و محمدعلی سیادت، مسئول کمیته فرهنگی هیات تیراندازی آبادان و همچنین رضا دارابی، مسئول کمیته داوران استان، دکتر عبدالله کعبی، مدیر کل ورزش منطقه آزاد اروند با حضور در سالن تیراندازی به نفرات برتر لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا کردند.

 

گفتنی است عبدالنور عساکره، طیبه امینی، صمد فصیح، عباس فرحان احمدی، سید مصطفی پور موسوی و داوود افشاری داوری و برگزاری این مسابقه را برعهده داشتند.