شنبه هشتم اردیبهشت ماه

دیدار رئیس فدراسیون تیراندازی و استاندار گلستان

رئیس فدراسیون تیراندازی و استاندار گلستان ظهر امروز دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در ادامه سفر یک روزه مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی به استان گلستان و پس از پایان مجمع انتخابات هیات تیراندازی این استان، رئیس فدراسیون با زنگانه، استاندار گلستان دیدار کرد.
در این جلسه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، جمعی از مدیران استان نیز حضور داشتند.
مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت تیراندازی عنوان کرد: تیراندازی در اسلام همواره مورد تاکید قرار گرفته است و امید است در آینده‌ای نزدیک استان گلستان در این ورزش دینی و الهی بدرخشد.
تقی‌ایزد، رئیس هیات تیراندازی گلستان نیز توضیحاتی را در خصوص نیازها و اولویت‌های رشد و توسعه این رشته در استان ارائه کرد و قول داد در آینده نزدیک شاهد حضور مربیان و تیراندازانی از این استان در میادین مختلف باشیم.
در ادامه نیز با توجه به مشکلاتی که در مسیر هیات تیراندازی استان از گذشته وجود داشت، توافقات خوبی بین استاندار و رییس فدراسیون به عمل آمد و زنگانه، استاندار گلستان نیز قول حمایت از این رشته را در استان داد.
در پایان مقرر شد با حمایت قربانی، رئیس فدراسیون، زنگانه، استاندار و مسیولان استان تا چند ماه آینده در ۱۴ شهرستان این استان زمین اهداف پروازی و یک سالن ۵۰ خط در مرکز استان احداث شود. کمک‌ مالی استانداری در خرید تجهیزات خارجی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد تایید قرار گرفت. همچنین نمایندگان نیروهای مسلح نیز در این جلسه قول حمایت در ساخت و ساز اماکن مربوط به رشته تیراندازی را دادند.