شنبه هشتم اردیبهشت ماه

لیگ برتر تفنگ و تپانچه آقایان به ایستگاه سوم رسید

هفته سوم شانزدهمین دوره لیگ برتر تفنگ و تپانچه آقایان پنجشنبه، 9 آذر ماه برگزار می‌شود.

به گزارش به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هفته سوم شانزدهمین دوره لیگ برتر تفنگ و تپانچه آقایان پنجشنبه، 9 آذر ماه در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

در هفته سوم لیگ برتر تفنگ آقایان که به میزبانی باشگاه شرکت ملی حفاری برگزار می‌شود، هیات البرز به مصاف هیات ایلام می‌رود، تیم تیگرا با شهید لطفی هوا فضا سپاه روبه‌رو می‌شود، فولاد مبارکه سپاهان و باشگاه فولاد هرمزگان به مصاف هم خواهند رفت و باشگاه شرکت ملی حفاری حریف باشگاه نیروی زمینی ارتش خواهد بود.

تا پایان هفته دوم لیگ برتر تفنگ آقایان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، نیروی زمینی ارتش و باشگاه فولاد هرمزگان با 10 امتیاز در رده اول تا سوم قرار دارند.

 

همچنین در هفته سوم لیگ برتر تپانچه آقایان هیات البرز با هیات همدان دیدار می‌کند، هیات خراسان رضوی و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به ترتیب به مصاف تیم شهید لطفی هوا فضای سپاه و دانشگاه پلیس می‌روند و باشگاه شرکت ملی حفاری و باشگاه نیروی زمینی ارتش با هم دیدار می‌کنند.میزبانی این هفته را باشگاه شرکت ملی حفای بر عهده دارد.

گفتنی است تا پایان هفته دوم لیگ برتر تپانچه مردان باشگاه شرکت ملی حفاری با 10 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، هیات البرز با 10 امتیاز دوم و باشگاه فولاد سپاهان با 6 امتیاز دوم و سو م هستند.