شنبه هشتم اردیبهشت ماه

بازدید قربانی و مسئولین فدراسیون تیراندازی از اردوی تیم‌های ملی اهداف پروازی

مسئولین فدراسیون تیراندازی عصر امروز (چهارشنبه)، ۸ آذر ماه از اردوی تیم‌های ملی اهداف پروازی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی به همراه عباس محمدی، نایب رئیس و ناصر رسولی، سرپرست دبیری فدراسیون تیراندازی از اردوی تیم های ملی اهداف پروازی بازدید کرد.

قربانی در دیدار با اعضای تیم ملی تراپ گفت: جوانان استعداد زیادی دارند و تلاش می کنیم تا هزینه ای که می شود منجر به کسب سهمیه و مدال المپیک شود. 

وی در ادامه افزود: در این مدت که در فدراسیون حضور دارم ۵ مدال در اهداف پروازی کسب شده است. نباید به همین راضی بود و با این همه جوان و استعداد باید از این رشته مدال المپیک بگیریم و با اراده شما این امر غیر ممکن نیست. 

رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: مقام معظم رهبری در جمع ورزشکاران صحبت‌های ارزشمندی داشتند و شخصیت بالایی به ورزشکاران دادند و ما باید این فرامین را اجرا کنیم. باید شخصیت خود را با کار و‌ تلاش نشان دهید.

امیر چاووشی، سرپرست کمیته اهداف پروازی نیز گفت: بعد از مسابقات کره جنوبی دور جدید اردو در تراپ و اسکیت آغاز شده است و بچه ها برای مسابقات کویت آماده می شوند. مسابقات کویت، رویداد هدف ما است و شانس کسب سهمیه المپیک ما در این مسابقات است.

نریمان نیکخو، سرمربی تیم ملی تراپ نیز گزارشی از وضعیت اردو و اضافه شدن جوانان به تیم ملی ارائه کرد.

علی افسری، دبیر کمیته اهداف پروازی و جلال نوروزیان، سرپرست سایت اهداف پروازی نیز توضیحاتی در خصوص روند اعزام تیم ملی به کویت ارائه داد.