یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

پایان هفته هفتم مسابقات لیگ تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی استان تهران

هفته هفتم مسابقات لیگ استان تهران به میزبانی باشگاه هدف با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان تهران، هفته هفتم لیگ تیراندازی استان تهران در رشته تفنگ و تپانچه بادی جمعه، 10 آذر ماه به میزبانی باشگاه هدف برگزار شد.

 

در رشته تفنگ در بخش تیمی، باشگاه پردیسان با ۸۵۵ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، هیات تیراندازی شمال شرق با ۸۴۷ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و باشگاه مهام ودجا با ۸۴۰ امتیاز مقام سوم را کسب کرد.

در بخش انفرادی نیز علی دالوند از هیأت تیراندازی شمیرانات با امتیاز ۲۹۴ در جایگاه اول قرار گرفت، محنا رهسپار از هیأت تیراندازی جنوب غرب با امتیاز ۲۹۲نایب قهرمان شد و فردین شریفی با امتیاز ۲۸۹ از باشگاه دماوند سوم شد.

در رشته تپانچه در بخش تیمی باشگاه کبکانیان با ۸۵۲ امتیاز مقام اول، هیأت تیراندازی ودجا (اتکا) و هیأت تیراندازی جنوب غرب با ۸۱۳ امتیاز رتبه دوم را از آن خود کرد و هیأت تیراندازی شمال شرق با ۸۱۲ امتیاز رتبه سوم را کسب کرد.

در قسمت انفرادی نیز حسین گوهری از باشگاه کبکانیان با امتیاز ۲۸۸ قهرمان شد،  فاطمه احمدی از باشگاه تکین و رقیه شریف از باشگاه کبکانیان به صورت مشترک با امتیاز ۲۸۴ موفق به کسب جایگاه دوم شدند و مرتضی دانا از باشگاه سایه تازان بلندقامت و مسعود کاظمی از باشگاه هدف با امتیاز ۲۸۰ در رده سوم ایستادند.