یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

دیدار مسئولین آکادمی ملی المپیک و مرکز نظارت بر تیم‌های ملی با رئیس فدراسیون تیراندازی

مسئولین آکادمی ملی المپیک و مرکز نظارت بر تیم‌های ملی با رئیس فدراسیون تیراندازی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مسئولین آکادمی ملی المپیک و مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک، با حضور در فدراسیون تیراندازی با مرتضی قربانی دیدار کردند.

 

محمد تابع، رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی در این دیدار گفت: برای رشته تیراندازی در مرکز نظارت بهینه‌سازی کردیم تا در این رشته نتایج خوبی کسب شود.

 

فرهاد صدر، رئیس آکادمی ملی المپیک نیز عنوان کرد: از ابتدای تشکیل آکادمی عمدتا کمپ های تیم ملی در آنجا برگزار می‌شود.وظیفه دیگر آکادمی ارایه خدمات تخصصی در چهار محور است که به ارتقای عملکرد ورزشکاران کمک می‌کند. با برنامه های ادواری که توسط کمیته ملی المپیک تدوین می شود آموزش‌ و خدمات پژوهشی در آن حوزه قرار می‌گیرد. خدمات بین المللی و‌ تعامل با سایر کشورها نیز از دیگر حوزه فعالیت های آکادمی ملی المپیک است. 

 

 وی در ادامه افزود: در حال حاضر فضا بر این است که خدمات تخصصی و ویژه برای تیم ها تعریف شود تا در جهت افزایش عملکرد و کسب نتیجه پیش برویم. هم‌چنین برای المپیک الگویی که در پنج ماه آخر بازی‌های آسیایی اتفاق افتاد به صورت تخصصی برای تیم های المپیکی خواهد بود.

 

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی نیز عنوان کرد: از همکاری با مجموعه آکادمی ملی المپیک استقبال می کنیم. تیراندازی با سایر رشته ها متفاوت است و نیاز به تمرکز ذهنی زیادی دارد و کوچکترین مشکل روحی در عملکرد تیرانداز تاثیر دارد.تیراندازان مدام در مسابقات هستند و باید ریکاوری شوند و از حمایت های شما استقبال می کنیم.

 

وی در ادامه افزود: مسابقات قهرمانی کشور را بعد از چهار سال برگزار کردیم و اردوهای تیم ملی نیز آغاز شده است.  از امروز آمادگی داریم تا همکاری ها را افزایش دهیم.

 

ناصر رسولی، سرپرست دبیری فدراسیون تیراندازی نیز عنوان داشت: نیازمند خدمات ویژه هستیم به خصوص برای ورزشکارانی که کسب سهمیه کردند. اگر یک پایگاهی در مجموعه ورزشی باشد  ورزشکاران در رفت و آمد به محل آکادمی زمان زیادی را صرف نمی کنند. همچنین امیدواریم با حمایت آکادمی ملی المپیک سالن بدنسازی تیراندازی تجهیز شود. همچنین ما به دو مربی بدنساز نیاز داریم که آن را کتبا اعلام خواهیم کرد.

 

وی تاکید کرد: بهتر است نظرات فدراسیون‌ها در خصوص موارد مربوط به اسکان تیم‌ها در المپیک پاریس توسط کمیته ملی المپیک جمع‌آوری شود و این نظرات در بازدیدها و دیدار با مسئولین برگزاری المپیک پاریس اعمال شود چرا که فاصله سالن تیراندازی در پاریس بیش از ۲۷۰ کیلومتر است.