یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

هفته هشتم لیگ استان تهران برگزار شد

هفته هشتم لیگ تیراندازی استان تهران به میزبانی هیأت تیراندازی جنوب غرب بر گزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان تهران، هفته هشتم لیگ تیراندازی استان تهران در رشته تفنگ و تپانچه بادی جمعه، 24 آذر ماه به میزبانی هیأت تیراندازی جنوب غرب برگزار شد.

 

در رشته تفنگ، هیأت تیراندازی جنوب غرب با ۸۵۷ امتیازمقام اول را از آن خود کرد، هیات تیراندازی شمال شرق با ۸۵۳ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و باشگاه پردیسان با ۸۵۱ امتیاز مقام سوم را کسب کرد.

در قسمت انفرادی نیز آیدا ادریس از باشگاه پردیسان با ۲۹۴ امتیاز قهرمان شد، علی دالوند از هیأت تیراندازی شمیرانات با امتیاز ۲۹۱ امتیاز مقام دوم را بدست آورد و  نازنین عبدالهی با امتیاز ۲۹۰ از هیأت تیراندازی جنوب غرب، سوم شد.

 

در رشته تپانچه، باشگاه کبکانیان با ۸۴۴ امتیاز قهرمان شد، هیأت تیراندازی ودجا (اتکا) باامتیاز۸۲۸ بر سکوی دوم ایستاد و باشگاه تکین با ۸۱۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در قسمت انفرادی نیز حسین گوهری از باشگاه کبکانیان و فرود الیاسی از هیأت تیراندازی ودجا (اتکا) با امتیاز۲۸۴ مقام اول را به نام خود ثبت کردند، امید کاظمی از باشگاه کبکانیان با امتیاز ۲۸۲ نایب قهرمان شد و بهنام سلمان ناصری از باشگاه کانون بسیج ورزشکاران با متیاز۲۸۰ مقام سوم بدست آورد.