شنبه هشتم اردیبهشت ماه

نشست هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی برگزار شد

نشست هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی با ریاست مرتضی قربانی و با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، نشست هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی با ریاست مرتضی قربانی و با حضورعباس محمدی، نایب رئیس، ناصر رسولی، دبیر، محمد پاشا، خزانه دار، مهدی باقری،  بازرس، الهه احمدی و حسین زکی‌زاده، خبره ورزشی، غلامعلی میرزاییان، عضو هیات رئیسه، بابک دولو قاجار، حجت الاسلام سیفی و حمیدرضا شیرازی در محل فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای این نشست مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی ضمن قدردانی از عوامل اجرایی سی و دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور و روسای هیات‌‌های استانی، اظهار داشت: هیات های استانی مشارکت خوبی  در این دوره از مسابقات داشتند و روسای هیات ها نیز نیاز است ضمن شناسایی استعدادهای رشته تیراندازی، این روند را ادامه دهند.

وی در ادامه افزود: فدراسیون تیراندازی در این دوره با همکاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران فینال تمامی مسابقات قهرمانی کشور در تفنگ و تپانچه زنان و مردان را به صورت زنده از  شبکه ورزش سیما پخش کرد.

همچنین در این جلسه گزارش سی و دومین دوره مسابقات قهرمانی سلاح‌های بادی کشور توسط ناصر رسولی، دبیر فدراسیون تیراندازی ارائه شد. 

رسولی با اشاره با بازتاب خوب پخش زنده مسابقات قهرمانی کشور از صدا و سیما در بین خانواده بزرگ تیراندازی، تاکید کرد: در این دوره از مسابقات بیش از ۵۰۰ ورزشکار، مربی و سرپرست از ۳۰ استان حضور داشتند. همچنین تمامی شرکت‌کنندگان در خوابگاه فدراسیون اسکان داده شدند و در مجموع نظم مسابقات و انعکاس اخبار از سوی تمامی شرکت‌کنندگان مورد قدردانی قرار گرفت.

وی همچنین گزارشی از شرایط فنی تیراندازان حاضر در مسابقات قهرمانی کشور ارائه کرد و گفت: مسابقات نوجوانان در قالب استعدادیابی برگزار شد و این نیاز وجود دارد تا مسابقات قهرمانی کشور در اهداف پروازی و همچنین در بخش جوانان برگزار شود. هر زمان که کمیته فنی اهداف پروازی اعلام کند، مسابقات قهرمانی کشور در اهداف پروازی را نیز برگزار می‌کنیم.

پس از ارائه این گزارش، با تایید اعضای هیات رئیسه مقرر شد،  مسابقات قهرمانی جوانان کشور نیز سال آینده برگزار شود‌.

ارائه گزارش مربوط به کمیته انضباطی فدراسیون تیراندازی در تاریخ ۱۵ آذر ماه، بررسی مصوبات جلسات گذشته و بررسی نهایی چارت مربوط به ساختار فدراسیون از دیگر موضوعات این نشست بود.

همچنین فعالیت کمیته محرومیت زدایی نیز در این جلسه مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

گفتنی با تصمیم اعضای هیات رئیسه، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی، دهه اول بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.