سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه

جلسه هم‌اندیشی هیات تیراندازی استان مازندران با رئیس سازمان بسیج ورزشکاران

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا بر نوسازی و بازسازی سالن‌های تیراندازی سپاه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان مازندران، سرهنگ کاظم غفارپور در جلسه هم‌اندیشی با مدیران هیات تیراندازی مازندران با اشاره به اینکه تمام توان و ظرفیت‌های ورزشی سپاه در خدمت جامعه تیراندازی است، اظهار کرد: بنا به ساخت مجموعه جدیدی برای رشته تیراندازی نداریم و تلاش می‌کنیم مجموعه‌های موجود را تجهیز و نوسازی کنیم. 

 

وی خاطرنشان کرد: امکانات ۴ سالن تیراندازی سپاه در شهرهای ساری، قائم‌شهر، بابل و آمل آماده خدمت‌رسانی به علاقمندان تیراندازی است. 

 

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا یادآور شد: در رابطه با سلاح دچار مشکل هستیم که باید با هم‌افزایی در رفع این نقیصه گام برداریم. 

 

شناسایی استعدادها از مدارس 

 

همچنین رئیس هیات تیراندازی بسیج مازندران در این نشست بر داشتن جامعه آماری صحیح و برنامه‌ریزی برای ارتقا ورزش تیراندازی تاکید کرد. 

 

سرهنگ حسین جناسمی با بیان اینکه داشتن آمار و اطلاعات در زمینه تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی ضروری است، اظهار کرد: داشتن بانک اطلاعاتی کامل، رسیدن به اهداف موردنظر را سهل‌تر می‌کند. 

 

وی اظهار کرد: برای ارتقا تیراندازی باید سالن‌های دیگر از جمله سالن‌های تیراندازی دانشگاه‌ها را پای کار بیاوریم. 

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر با اشاره به اینکه تیراندازی پُرطرفدار و مهیّج است، بر شناسایی استعدادها نیز تاکید کرد. 

 

جناسمی آموزش تیراندازی در مدارس را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: شناسایی استعدادها می‌تواند در مدارس اتفاق بیفتد و باید از این پتانسیل نهایت بهره را ببریم. 

 

وی با اعلام اینکه بیشترین فروش مهمات در استان‌های شمالی اتفاق می‌افتد، گفت: باید این ظرفیت‌ و علاقمندی به تیراندازی را فرصت بدانیم. 

 

وی سلاح و مهمات را مهمترین مساله در ورزش تیراندازی دانست و افزود: بروزرسانی امکانات مهم بوده و باید مورد توجه قرار گیرد. 

 

بر مدار قانون حرکت می‌کنیم 

 

در پایان رئیس هیات تیراندازی مازندران گفت: از آغاز فعالیت بر اجرای قانون تاکید کردیم و معتقدیم قانون فصل‌الخطاب همه فعالیت‌های هیات تیراندازی است. 

 

دکتر بهروز اسکندرنیا اظهار کرد: اگر بر مدار قانون حرکت کنیم، مشکلات حل خواهد شد. 

 

وی بزرگترین ضعف و چالش امروز را نداشتن سواد رسانه‌ای اعلام کرد و افزود: باید علمی جلو برویم و احساسی عمل نکنیم. 

 

رئیس هیات تیراندازی مازندران یادآور شد: ساختار تیراندازی و کمیته‌ها را ترمیم کردیم و با بکارگیری نیروهای جدید در صدد ارتقا ورزش تیراندازی هستیم‌. 

 

اسکندرنیا با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگ باید تعامل ایجاد کنیم، اضافه کرد: تیراندازای که پرورش می‌یابد و بر روی سکو می‌رود، نماینده و سفیر اعتقادها و ارزش‌های جامعه ما خواهد بود. 

 

وی با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های ورزش تیراندازی گفت: تلاش می‌کنیم اسناد کلیه امکانات و زیرساخت‌هایی که فراهم می‌شود بنام هیات تیراندازی استان ثبت شود تا نسل‌های آینده هم بتوانند از آن استفاده کنند. 

 

در پایان این نشست بر بازدید میدانی از سالن‌های تیراندازی سپاه و رفع نقایص موجود تاکید شد.

همچنین مقرر شد جلسات چندجانبه در راستای بررسی مشکلات و تنگناها برگزار گردد. 

 

گفتنی است: سردار اباذری عضو هیات رئیسه، دکتر رجبی دبیر هیات و رستمیان سرپرست نایب‌رئیسی هیات تیراندازی مازندران نیز در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/