یکشنبه نهم اردیبهشت ماه
پیام مسئول فدراسیون تیراندازی همزمان میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن

حجت‌الاسلام سیفی: به منظور پاسداشت یاد قهرمانان واقعی کشور، مسابقات پیش رو به نام «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» و «سردار شهید سید رضی موسوی» نامگذاری شد

مسئول فدراسیون تیراندازی در پیامی میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر را تبریک

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، حجت‌الاسلام سیفی در پیامی صوتی، میلاد با سعادت ام الائمه، حضرت زهرا (س) را به پیشگاه مقدس حضرت حجت ابن الحسن (ع) و همه مادران تبریک گفت.

وی همچنین همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی ضمن گرامیداشت یاد سردار دل‌‌ها عنوان داشت: پنجمین دوره مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه و همچنین مسابقات جام عدالت با حضور پرسنل دادگستری تهران ۱۴ و ۱۵ دی ماه برگزار می‌شود و به منظور پاسداشت نام و یاد قهرمانان واقعی کشور و کسانی که در راه امنیت کشور از جان خود گذشتند، این مسابقات به نام «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» و «سردار شهید سید رضی موسوی» که از فرماندهان رشید جبهه مقاومت بودند، نامگذاری شد.

مسئول فرهنگی فدراسیون تیراندازی خاطرنشان کرد: حقیقتا امنیت کشور را مدیون این عزیزان هستیم و این بزرگواران باید الگوی واقعی و حقیقی ورزشکاران ما باشند. امنیت از جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار است به طوری که رسول اکرم (ص) در یک بیان نورانی و الهی فرمودند: «دو نعمت شکرگزاری نمی‌شود یکی امنیت و دیگری سلامتی.» باید قدر این امنیت که داشتن آن را مرهون رشادت این شهدا هستیم را بدانیم.

 وی در پایان یادآوری کرد: انشالله خداوند متعال بر عزت و عظمت ایران اسلامی بیفزاید و برای ملی پوشان کشورمان در مسابقات اندونزی نیز آرزوی موفقیت دارم.