یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

بازدید رئیس فدراسیون تیراندازی از اردوی تیم ملی اهداف پروازی

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی صبح امروز (چهارشنبه)، ۱۳ دی ماه از اردوی تیم‌های ملی اهداف پروازی بازدید کرد.

بازدید رئیس فدراسیون تیراندازی از اردوی تیم ملی اهداف پروازی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی صبح امروز (چهارشنبه)، ۱۳ دی ماه به همراه حمیدرضا شیرازی، رئیس دفتر حوزه ریاست، حسن یزدخواستی، رئیس کمیته اقتصادی، معصومه توحیدلو،مصطفی حبیب نیارمی، علی گل‌محمدی و برخورداری سرپرست حراست در آستانه اعزام تیم‌های ملی اهداف پروازی به مسابقات توزیع سهمیه المپیک در کویت، با حضور در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی از اردوی این تیم‌ها بازدیدو با کادر فنی و اعضای تیم های ملی اهداف پروازی گفتگو کرد.

جلال نوروزیان، امیر چاوشی، نریمان نیکخو ، علی افسری و اعضای تیم‌های ملی تراپ و اسکیت در بازدید رئیس رییس فدراسیون حضور داشتند.

مرتضی قربانی در دیدار با اعضای تیم ملی تراپ و اسکیت ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر اظهار داشت: لازم هیات‌های استانی  در رشته اهداف پروازی فعال شوند و برای آن‌ها آموزش صورت بگیرد تا هیات‌های استانی بتوانند مسابقات برگزار کنند. همچنین لازم است مسابقات آزاد و مسابقات قهرمانی کشوری در رشته تراپ و اسکیت باید برگزار شود.

رئیس فدراسیون تاکید کرد: مسابقات قهرمانی کشور در رشته تفنگ و تپانچه با  استقبال خوبی همراه بود و این اتفاق باید در اهداف پروازی نیز رقم بخورد.


وی در ادامه تصریح کرد: با علی سلاجقه، رئیس سازمان حافظت محیط زیست جلسه برگزار کردم و مقرر شد با انعقاد تفاهم نامه‌ای امکان برگزاری مسابقات اهداف‌پروازی در تمام مناطق فراهم‌شود. همچنین ۳۵۰۰ محیط‌بان در کشور است که می‌توان جذب اهداف پروازی شوند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با توجه به اعزام‌ تیراندازان به مسابقات اهداف پروازی در کویت تصریح کرد: انتظار داریم در این مسابقات بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارید و انشالله با کمک خداوند و‌تلاش و پشتکار خودتان و کادر فنی بتوانید دست پر به کشور بازگردید.

وی خطاب‌ به تیراندازان گفت: شما روی سکوی پرتاب هستید و تلاش کنید تا هر روز نسبت به جایگاه خود ارتقا بیشتری داشته باشید . باید برای تحقق این موضوع  کار و‌ تمرین کنید و برنامه‌ریزی داشته باشید و از نظر ذهنی روی ماموریت خود متمرکز کنید. فراموش نکنید در این مسیر باید وحدت داشته و اگر همه این کارها را انجام دهید و بر خداوند نیز توکل داشته باشید، مطمئن باشید که دسته پر به کشور باز می‌گردید.

رئیس فدراسیون تیراندازی در پایان با تاکید بر اینکه اخلاق، معنویت، پیگیری در کار و اطلاعت از مربی مهم ترین فاکتورهای قهرمانی است، گفت:  خداروشکر این توفیق  را داشتیم که این جلسه در ایام ولادت حضرت زهرا (س) برگزار شود و‌ قطعا همراه با خیر و برکت خواهد بود.

علی افسری، دبیر کمیته اهداف پروازی نیز گفت: به درخواست کمیته آموزش هیات‌ها، دوره‌های آموزش مربی‌گری در استان‌های مختلف در حال برگزاری است. در سال آینده نیز  مسابقات منطقه‌ای و مسابقات آزاد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم برگزاری مسابقات منطقه‌ای در اهداف پروازی، عنوان کرد: در مسابقات منطقه‌ای تیراندازان مبتدی نیز حضور دارند و تجربه کسب می‌کنند و از میان آنها، تیراندازانی برای حضور در  مسابقات آزاد انتخاب خواهند شد و افراد مبتدی در مسابقات آزاد شرکت نخواهند کرد.

امیر چاووشی، سرپرست کمیته اهداف‌پروازی در خصوص برگزاری مسابقات کشوری گفت: سعی داریم تا پایان سال مسابقات کشوری را خارج از سیستم مسابقات آزاد برگزار کنیم.