یکشنبه نهم اردیبهشت ماه
مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا؛

توضیحات مریم طالبی، سرمربی تیم ملی تفنگ پس از کسب مدال برنز میکس

تیم میکس تفنگ در دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی موفق به کسب مدال برنز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، تیم میکس تفنگ کشورمان در دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا و توزیع سهمیه المپیک در اندونزی با ترکیب یلدا سلیمانی و پوریا نوروزیان موفق به کسب مدال برنز این رقابت‌ها شد و تیم دوم میکس تفنگ با ترکیب فاطمه کرمزاده و امیرمحمد نکونام در رده نهم قرار گرفت.

 

این رقابت‌ها دوشنبه، 18 دی ماه در جاکارتای اندوزی آغاز و تا شنبه، 22 دی ماه ادامه خواهد داشت. جواد فروغی، امیر جوهری‌خو، سجاد پور حسینی، هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی در تپانچه و الهه احمدی، نجمه خدمتی، فاطمه کرم‌زاده، فاطمه امینی، یلدا سلیمانی، پوریا نوروزیان، مهیار صداقت و امیر محمد نکونام در بخش تفنگ نمایندگان کشورمان در این مسابقات هستند.

 

مریم طالبی در خصوص مدال برنز میکس تفنگ گفت: امروز (سه‌شنبه)، 19 دی ماه در ماده تفنگ میکس تیراندازان ما موفق شدند مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کنند. امتیاز هر دو تیم ما بسیار بهم نزدیک بود تیم 1 با ترکیب فاطمه کرمزاده و امیرمحمد نکونام امتیاز 628 و تیم 2 با ترکیب یلدا سلیمانی و پوریا نوروزیان امتیاز 4-628 را در دور مقدماتی بدست آوردند.

امیدوارم که شروع خوبی باشه برای رقابت‌های پیش رو و تیراندازان بتوانند روزهای آینده هم با موفقیت‌هایی که بدست می‌آورند دل تمام مردم عزیز را شاد کنند.