یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

نوروزیان: خوشحالم که تفنگ کار خود را با مدال آغاز کرد/ سطح مسابقات بالا است

دارنده مدال برنز تفنگ میکس مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خوشحالم که در تفنگ کار را با مدال آغاز کردیم و انشالله این مدال نوید بخش کسب سهمیه و مدال در روزهای آینده باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، تیم میکس تفنگ کشورمان در دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا و توزیع سهمیه المپیک در اندونزی با ترکیب یلدا سلیمانی و پوریا نوروزیان موفق به کسب مدال برنز این رقابت‌ها شد و تیم دوم میکس تفنگ با ترکیب فاطمه کرمزاده و امیرمحمد نکونام در رده نهم قرار گرفت.

پوریا نوروزیان در خصوص کسب مدال برنز میکس تفنگ در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا در تفنگ بادی در میکس آغاز شد و خداراشکر که در گام نخست  تیم من و یلدا سلیمانی مدال برنز را کسب کردیم و خوشحالم که در تفنگ کار را با مدال آغاز کردیم و انشالله این مدال نوید بخش کسب سهمیه و مدال در روزهای آینده باشد و همه تیراندازان در تفنگ و تپانچه موفق باشند و دست پر به کشور بازگردند.

وی در ادامه افزود: در این مسابقات همه تیم‌ها و قدرت‌های آسیا و حتی کشورهایی که سهمیه گرفتند، حضور دارند و سطح رقابت بالاست و خوشحالیم در کنار رقبای قدرتمند تیر می‌زنیم و آمادگی خود را برای حضور در مسابقات آینده و المپیک افزایش می دهیم.