یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

امینی: امیدوار مردم ایران را خوشحال کرده باشم/ طالبی: نتایج دختران رضایت بخش بود

فاطمه امینی:امیدوارم مردم را خوشحال کرده باشم و برای سایر تیراندازان در مسابقات پیش رو نیز آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، فاطمه امینی پس از کسب مدال برنز تفنگ تیمی و سهمیه المپیک پاریس اظهار داشت: خداراشکر همراه فاطمه کرمزاده و یلدا سلیمانی مدال برنز تیمی قهرمانی آسیا را به دست آوردم  و دربخش انفرادی نیز مقام ششم و سهمیه المپیک پاریس را به دست آوردم.

وی در ادامه افزود: به خاطر کسب این نتایج خوشحال هستم و از خانواده‌ام که همیشه همراه من بودند و کادر فنی و مربیان و همچنین مریم طالبی تشکر می‌کنم. امیدوارم مردم را خوشحال کرده باشم  و برای سایر تیراندازان در مسابقات پیش رو نیز آرزوی موفقیت دارم.

طالبی: نتایج دختران در تفنگ 10 متر راضی کننده بود

مریم طالبی، سرمربی تیم تفنگ کشورمان نیز گفت: امروز دربخش تفنگ 10 متر بانوان و در بخش تیمی مدال برنز گرفتیم و نتایج دختران راضی کننده بود. همچنین ندا امینی سهمیه المپیک پاریس را به دست آورد.

وی تاکید کرد: در بخش اقایان با بدشانسی در فینال نماینده نداشتیم و امیدوارم در مسابقات باقیمانده و تفنگ سه وضعیت زنان و مردان حضور موفق داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی تفنگ کشورمان تاکید کرد: به فاطمه امینی، خانواده او و مجموعه فدراسیون تبریک می‌گویم و امیدوارم تیراندازان در المپیک هم حضور موفقی داشته باشند.