یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

نشست هم اندیشی رئیس فدراسیون تیراندازان و کارمندان برگزار شد+ تصاویر

نشست هم اندیشی مرتضی قربانی، مسئولان کمیته های مختلف و کارمندان فدراسیون تیراندازی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، نشست مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی و کارمندان و‌ بخش اداری فدراسیون با حضور عباس محمدی، نایب رئیس اول فدراسیون، مسئولان کمیته‌های مختلف فدراسیون و کارمندان  در آمفی تئاتر این فدراسیون برگزار شد.

مرتضی قربانی در دیدار دوستانه با کارمندان فدراسیون از مسئولان کمیته های مختلف خواست تا گزارشی از عملکرد حوزه فعالیت خود ارائه و موانع و مشکلات و نیازهای کمیته خود را مطرح کنند.

علی حیدری، کارشناس سلاح و مهمات و باشگاه ها در این جلسه در مورد مسایل مالی و سلاح‌های معیوب هیات ها، نبود قطعه مورد نیاز سلاح‌ها در کشور، احیا و تجهیز سالن 25 متر و تعامل فدراسیون با بخش ها و نهادهای مختلف کشور توضیحاتی ارائه کرد.

علی رستم نیز در خصوص تجهیز و به روز رسانی موتورخانه سالن 80 خط، بهبود روشنایی سالن ها، تکمیل سیستم برق سالن 50 متر و سایر موارد زیر بنایی گزارشی را عنوان کرد.

حجت الاسلام سیفی، مسئول کمیته فرهنگی ضمن بیان احادیثی از اهل بیت و ائمه اطهار در خصوص توجه به موضوع بیت المال به ایراد سخنرانی پرداخت.

سلمان صالحی، مسئول کمیته سازمان لیگ  در خصوص سازمان لیگ، چارت سازمانی و عملکرد این کمیته گزارشی ارائه کرد. وی همچنین پیشنهاد داد کلاسهای آموزشی برای کارمندان بدون دریافت هزینه برگزار شود که مورد تائید رئیس فدراسیون قرار گفت.

علی گداری، مسئول کمیته مسابقات نیز گزارشی در خصوص عملکرد این کمیته به عنوان یکی از ارکان مهم فدراسیون ارائه و در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پس از ۴ سال وقفه و برگزاری ۵ مرحله مسابقات آزاد در سال جاری توضیحاتی را بیان کرد.

علی گل محمدی، مسئول کمیته سلاح و مهمات نیز در این جلسه گزارشی از امور مربوط به سلاح و مهمات و برگزاری دوره های آموزشی و مسابقات برای نهادها و ارگان ها ارائه کرد.

محمد علی همتی، دبیر سازمان تیم های ملی با اشاره به اعزام های برون مرزی تیم های ملی در سال جاری، گزارشی از تهیه مهمات مورد نیاز کادر فنی تیم های ملی،ارائه آیین نامه تاسیس باشگاه ها و تفاهم نامه همکار با ستاد مبارزه با مواد مخدر ارائه کرد.

جلال نوروزیان، مدیر سایت اهداف پروازی نیز به بررسی وضعیت سایت اهداف پروازی و تهیه مهمات در این بخش پرداخت. وی تاکید کرد که اردوهای تیم ملی تراپ و اسکیت در سایت اهداف پروازی به صورت مداوم به خوبی برگزار شد. 

معصومه توحید‌لو  نیز عنوان داشت: در بخش امور استان‌ها بالغ بر ۶۰سفر استانی برنامه ریزی و برگزار شد که این سفرها شامل بازدید استانی، برگزاری مجامع انتخاباتی و عمومی بود که در هر سفر نشست‌هایی با محوریت توسعه و گسترش رشته ملی و اسلامی تیراندازی با حضور استاندار، فرمانده سپاه استان، مدیرکل ورزش استان برگزار شد که در برخی از استان‌ها برگزاری این جلسات برای اولین بار بود.

وی افزود: در بخش برنامه‌ریزی، تدوین تقویم ورزشی سال ۱۴۰۳ با همکاری سایر کمیته‌ها در دست اقدام است. همچنین در خصوص ارزیابی عملکرد استانی در حال بررسی روش‌های متفاوتی هستیم که بتوانیم این مهم را به گونه‌ایی انجام دهیم که تمامی ابعاد فعالیت‌های استانی در طول سال مورد رصد قرار گیرد.

 

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی پس از شنیدن سخنان کارکنان بخش اداری در جمع کارمندان و مسئولان کمیته های مختلف اظهار داشت: در تیراندازی ادب و اخلاق حرف اول را می زند چرا که این رشته سفارش شده از سوی پیامبر اکرم (ص) است و از رشته های مستحبی محسوب می شود.

وی در ادامه افزود: در این مدت تلاش کردیم تا امور فدراسیون به بهترین شکل پیش برود و منتظر نشدیم مشکلات مانع پیش برد کارها شود. در این مدت اعزام های زیادی داشتیم و تا کنون مدال های مختلفی را کسب کردیم و موفق به کسب سه سهمیه المپیک پاریس شدیم. همه مجموعه فدراسیون مانند ساعت کار خود راانجام می دهد و با همت و تلاش می توانیم جایگاه این رشته را  ارتقا دهیم.

رئیس فداسیون تیراندازی خاطرنشان کرد: در حال معرفی این رشته به استانداران و بخش های مختلف هستیم. متاسفانه این رشته در کشور به خوبی شناخته نشده است. در دنیا در حد حرفه ای در این رشته کار می شود و ما هم باید تلاش کنیم تا این رشته را در کشور معرفی کنیم وهیات های استانی را فعال کنیم.

 

رئیس فدراسیون تیراندازی خاطرنشان کرد: پس از امضای تفاهم نامه همکاری با ستاد مبارزه با مواد مخدر، در تلاشیم دو هزار روستا را تجهیز کنیم و ۱۰۰ روستا تا کنون و ۱۰۰ روستای دیگر تا پایان سال تجهیز می شود. همچنین خوابگاه‌های فدراسیون در این مدت تجهیز شده و می‌توانیم در هر مسابقه ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر را پذیرایی کنیم.