یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

نیکخو: در صفحه اول برنامه‌ای که به فدراسیون دادم نوشتم کسب سهمیه المپیک / امیدوارم مردم موفقیت‌ها را از منِ سرباز وطن بپذیرند

سرمربی تیم تراپ ابراز امیدواری کرد که موفقیت‌های رشته اهداف پروازی در سال 1402 قلب ملت ایران را شاد کرده باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، نریمان نیکخو، در خصوص کسب مدال طلا و نقره انفرادی و میکس تراپ در مسابقات قهرمانی آسیا و سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ اظهار داشت: ۱۱ ماه پیش آقای ضیایی که روحشان شاد باشد، از من خواستند که برنامه‌ای به فدراسیون ارائه دهم‌ که روی کاغذ اول آن نوشتم کسب سهمیه المپیک و خوشحالم که بعد از نزدیک به یک سال کار مستمر و مداوم، دعای مردم، حمایت فدراسیون و زحمت‌های بی شائبه ورزشکاران این امر محقق شد.

وی در ادامه افزود: ما ورزشکارانی داریم که خارج از تهران هستند و بیشتر از اینکه در کنار خانواده باشند، در تمرین بودند و زحمات زیادی کشیدند و حاصل این ممارست‌ها به نتیجه رسید و اولین سهمیه تاریخ اهداف پروازی کسب شد.

سرمربی تیم ملی تراپ کشورمان خاطرنشان کرد: سهمیه المپیک همراه با مدال طلای انفرادی مردان توسط محمد بیرانوند کسب شد که طی آن چین را پشت سر گذاشتیم و در میکس نیز توسط محمد بیرانوند و مرضیه پرورش نیا به مدال نقره رسیدیم و در این بخش هم از چین پیشی گرفتیم.

نیکخو در ادامه با اشاره به موفقیت‌های رشته تراپ در سال جاری، گفت: پرونده سال ۱۴۰۲ را باید با همین مدال‌ها ببندیم که شامل یک مدال برنز قهرمانی جهان در قزاقستان، برنز انفرادی و تیمی در مردان آسیای کره‌جنوبی و طلای انفرادی و میکس قهرمانی آسیا در کویت بود. همه این موفقیت‌ها را به مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم این را از سرباز وطن بپذیرند.