یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

بیرانوند/ امیدوارم در المپیک خوشرنگ‌ترین مدال را بگیرم و پاسخ اعتماد و حمایت فدراسیون را بدهم

تیرانداز المپیکی کشورمان گفت: امیدوارم این شروع کسب سهمیه در این رشته باشد و بتوانیم در المپیک پاریس به خوبی بدرخشیم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، محمد بیرانوند در خصوص کسب مدال طلای انفرادی و میکس تراپ در مسابقات قهرمانی آسیا و نخستین سهمیه المپیک در تاریخ اهداف پروازی، اظهار داشت: خدارا شکر با همت فدراسیون و حمایت‌های قربانی برای اولین بار در المپیک کسب سهمیه کردیم. امیدوارم این شروع کسب سهمیه در این رشته باشد و بتوانیم در المپیک پاریس به خوبی بدرخشیم و خوش رنگ ترین مدال را برای کشور کسب کنیم. امیدوارم در المپیک پاریس بتوانم پاسخ حمایت ها و اعتماد رییس فدراسیون را بدهم.

وی در پاسخ به این سوال که پس از کسب سهمیه المپیک به عنوان یک‌ نوجوان در جریان مسابقات قهرمانی آسیا با چه واکنش‌هایی رو‌به‌رو بودید، گفت:  شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون تیراندازی آسیا هدیه ای به من داد و از عملکرد من تقدیر کرد و سایر تیراندازان از جمله هند و کویت تبریک زیادی گفتند. 

تیرانداز نوجوان المپیکی کشورمان در خصوص احساسش پس از کسب سهمیه عنوان کرد: پس از سهمیه المپیک تمام سختی های که در این سال کشیدم از مقابل چشمانم رد شد و امیدوارم از المپیک با مدال برگردم.

وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای پس از کسب سهمیه المپیک دارید، گفت: بعد از ۱۵ روز استراحت، تمرینات آغاز می شود با جدیت پای تمرینات هستم و روی المپیک تمرکز می کنم تا با آمادگی کامل راهی پاریس شوم.