یکشنبه نهم اردیبهشت ماه
با حضور وزیر ورزش و جوانان

مراسم تجلیل از مدال‌آوران و افتخار آفرینان رشته تیراندازی در سال 1402 برگزار شد

مراسم تجلیل از مدال‌آوران و افتخار آفرینان رشته تیراندازی با حضورشان وزیر ورزش و جوانان در سال 1402 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مراسم تجلیل از مدال‌آوران و افتخارآفرینان تیراندازی ایران بعدازظهر امروز در محل فدراسیون این رشته برگزار شد.

در این مراسم کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی، محمود گودرزی وزیر سابق ورزش، امیر فولادی، رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح، خانم دکتر، مجتهدزاده رئیس سازمان زنان ستاد کل نیروهای مسلح، دکتر شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، دکتر سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی، نصیرزاده، رئیس فدراسیون بدنسازی، کوهپایه‌زاده، پیشکسوت رشته تیراندازی و جمعی از ملی پوشان، مربیان، داوران و پیشکسوتان این رشته حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم و پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، گروه تواشیح نور الهدی به اجرا پرداخت.

در ادامه و پس از حضور وزیر ورزش و جوانان، کلیپی از مدال آوران و افتخار آفرینان رشته تیراندازی در سال 1402 پخش شد.

 

مرتضی قربانی در این مراسم ضمن خیر مقدم به مهندس کیومرث هاشمی، گزارشی از عملکرد این رشته در یک سال گذشته ارائه کرد.

 

وزیر ورزش و جوانان من نیز در این مراسم گفت: رشته تیراندازی جزو رشته‌های پرمدال به شمار می‌رود و نیاز است که توجه ویژه‌ای به آن شود چراکه هم در بخش آقایان و هم بانوان مدال‌های خوش‌رنگی کسب شده است. در این مدت که آقای قربانی حضور دارند ما موفق به کسب ۳۶ مدال شده‌ایم و تا الان ۴ سهمیه المپیک پاریس به دست آورده‌ایم که مهمترین نکته آن سهمیه‌ای بود که توسط ورزشکار ۱۵ ساله ما به دست آمد.

 

همچنین فرزند شهید سید موسوی رضی نیز مهمان ویژه این مراسم بود.

در مراسم امروز از 28 نفر از مدال‌آوران، قهرمانان و افتخارآفرینان تیراندازی، کادر فنی، سرپرستان و 4 نفر از مربیان پایه در رشته های تفنگ، تپانچه و اهداف پردازی تجلیل به عمل آمد.

 

اسامی افتخارآفرینان و مدال‌آوران رشته تیراندازی در سال 1402 را در زیر ببینید: