یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

قربانی: باید یک دست واحد باشیم/ با وجود مشکلات متوقف نشدیم

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: فقط معطوف به فضای فدراسیون نشدیم و در استان‌های مختلف اقدامات گوناگونی انجام شد.

مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی در مراسم تجلیل از مدال‌آوران و افتخار آفرینان رشته تیراندازی در سال ۱۴۰۲، اظهار داشت: زمانی که وارد فدراسیون شدم، با ۳۴ میلیارد بدهی مواجه بودم اما متوقف نشدیم. اول سال اعزام به برزیل داشتیم که خدارا شکر تیراندازان با طلا بازگشتند. در سال جاری هم ورزشکاران در رویدادهای مختلف حضور داشتند و ۳۶ مدال رنگارنگ بدست آمد، آن هم با همه کمبودها. 

 

 

وی افزود: سعی کردیم خوابگاه‌ها و تأسیسات را تعمیر و تجهیز کنیم و چند میلیارد هزینه شد که خدا را شکر شرایط خوبی وجود دارد. رشته اهداف پروازی تقریباً تعطیل بود اما با رسیدگی به این رشته ۷ مدال بدست آمد و محمد بیرانوند نیز ضمن کسب مدال طلا، سهمیه المپیک گرفت.

 

قربانی عنوان کرد: فقط معطوف به فضای فدراسیون نشدیم و در استان‌های مختلف اقدامات گوناگونی انجام گرفت که شرایط خوبی هم به وجود آمده است. در این مدت بیش از ۶۲ سفر استانی داشتم و در هر سفر با مسئولان و استانداران صحبت کردم. 

 

 

رئیس فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه ما باید تیم را به ۸ کشور اعزام کنیم، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی کرده‌ایم یک میلیون یورو هزینه مان می‌شود. ما نمی‌توانیم ورزشکاران را رها کنیم و آنها باید به مسابقات مختلف بروند. 

وی گفت: مشکلاتی وجود داشت اما متوقف نشده‌ایم. با مشکلات مالی شدید مواجه شدیم که از آنها عبور کردیم. همه مسئولان قبلی باید کمک کنند و باید یک دست واحد باشیم.