شنبه هشتم اردیبهشت ماه

پایان لیگ دست یک منطقه یک تپانچه مردان با قهرمانی ودجا

مسابقات لیگ دسته یک رشته تپانچه بادی منطقه یک آقایان با قهرمانی هیات تیراندازی وزارت دفاع «ودجا» به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی هیأت تیراندازی استان قم، هفته  چهارم و پنجم «پایانی» شانزدهمین دوره لیگ دسته یک تپانچه آقایان در منطقه یک در روزهای پنج شنبه و جمعه ۵ و ۶ بهمن‌ماه  در باشگاه شهید مهدی زین الدین قم برگزار شد، 7 تیم هیئت تیراندازی وزرات دفاع «ودجا»، باشگاه زائر، پالایش نفت امام خمینی شازند، دانشگاه پلیس، باشگاه تیراندازی شهید مهدی زین الدین قم، باشگاه ثاقب، شهید لطفی هوافضا سپاه با هم به رقابت پرداختند.

 تیم هیأت تیراندازی وزارت دفاع مقام اول، تیم دانشگاه پلیس مقام دوم و تیم باشگاه زائر مقام سوم این دوره از رقابتها را کسب نمودند.

همچنین در بخش انفرادی این رقابت‌ها محمد رسول عفتی تیرانداز تیم باشگاه زائر مقام اول ، مرتضی دانا تیرانداز هیأت تیراندازی وزارت دفاع مقام دوم و محمد مهدی چوبین تیرانداز باشگاه شهید زین الدین قم مقام سوم این دوره از آن خود نمودند.

 قضاوت این دوره از رقابت‌ها برعهده آقای رضا ملک محمدی، خانم فاضله فاضلی نژاد و آقای حسن مهره‌ساز بود.

 مسابقات لیگ دسته یک تپانچه آقایان در منطقه یک از آذرماه لغایت بهمن ماه به مدت 5 هفته به میزبانی و مدیریت هیأت تیراندازی استان قم برگزار گردید.

گفتنی است در پایان هفته چهارم این رقابتها به مناسبت میلاد حضرت علی «ع» مراسم جشن و مولودی خوانی با حضور ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها در سالن مسابقات برگزار گردید.